Sevgilim çok iyi biri ama ona aşık değilim. Sizce ayrılmalı mıyım?

Sevgilimle 3 yıldır birlikteyiz kendisi çok iyi biri ama ona aşık değilim. Ortak yönlerimiz, hobilemiz yok denecek kadar az birlikteyken pek kaliteli vakit geçiremiyoruz konuşacak pek fazla şey bulamıyoruz. Bu devirde iyi insanlarla karşılaşmak çok zor fakat sadece ıyi biri diye bu ilişkiyi devam ettirmek doğru mu? Aşk geçici diyecek olan arkadaşlar belki haklılar fakat hiç aşk olmadan , yüzüne baktığında heyecan duymadan bir ilişki yaşamak bir yerden sonra sıkıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorumlarda beddua eden var, anca mı anladın diyen var, mutsuz ol inşallah diyen var, allah aşkına hepinizin ana babası çok mu aşık olup evlendi? Yapmayın lütfen sizlerden fikir almak istiyorum sadece , hakaret degil
Sevgilim çok iyi biri ama ona aşık değilim. Sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla