Sevgilim çok iyi biri ama ona karşı hisselerim yok. Üzülecek diye ayrılamıyorum, ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımı sevmiyorum. Bazen onunla konuşmak bile istemiyorum. Ama çok iyi biri, bana hep çok iyi davrandı bu yüzden onu sevmek için çok çabaladım. Sadık kaldım, ne isterse yaptım, onu mutlu etmek için elimden geleni yaptım. Ama gerçekten hiçbir şey hissetmiyorum. Artık suçluluk duyuyorum bi yalanı yaşatıyormuşum gibi hissediyorum. Beni gerçekten çok seviyor bensiz öleceğini söylüyor üzülüyorum böyle söyleyince. Ayrılmaya korkuyorum çok üzülücek ama beraber de yapamıyorum.
Sevgilim çok iyi biri ama ona karşı hisselerim yok. Üzülecek diye ayrılamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla