Erkek arkadaşımı sevmiyorum. Bazen onunla konuşmak bile istemiyorum. Ama çok iyi biri, bana hep çok iyi davrandı bu yüzden onu sevmek için çok çabaladım. Sadık kaldım, ne isterse yaptım, onu mutlu etmek için elimden geleni yaptım. Ama gerçekten hiçbir şey hissetmiyorum. Artık suçluluk duyuyorum bi yalanı yaşatıyormuşum gibi hissediyorum. Beni gerçekten çok seviyor bensiz öleceğini söylüyor üzülüyorum böyle söyleyince. Ayrılmaya korkuyorum çok üzülücek ama beraber de yapamıyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 983 cevap paylaştı. Çektiğim acılar borçluyum Profesör olmayı
Her neyse, konuya gelerim, Arkadaşın ritim bilmiyor , daha toy, Toylar dan uzak durun ya da eğitmesini bilin
Sorunun kaynağına, Duyduğu hissin size geçmesi, onun o hissi bırakması gerek, Buna aşkın ritimi diyorum, Duygu sırayla eşler arasında yer değiştilir
O hissi gereğinden fazla tutmaya devam ederse günün birinde sıkılır, Ve Sizin ona karşı duygu yoğunluğuyla yapayanlız bırakabilir, Alışık olun, Bu durumda sizin yapacağınız bir şey yok, sadece seyledin, iyi günler00 Yorumla
En İyi Cevaplar
seni seveni zehir olsada yut, seni sevmeyeni bal olsada unut.
güzel yüze 40 günde doyulur, güzel huya 40 yıl doyulmaz.
Kaçan kovalanır. aynı şekilde kovalanırsanız da kaçarsınız. ama siz kaçmayın
İlerde pişman olmayın! sevgi, saygı, anlayış olmayınca ilerde her şey bitiyor. keşke demek var. zor günlerinizde sırtınızı dayayacağınız, güvenebileceğiniz sizi anlayabilecek birini ararsınız.
Anne baba ve evlatlar arasında bile gençlik yıllarında çatışma oluyor, genler kaçıyor onlardan, fikirlerini beğenmiyor. İlerleyen yıllarda ise anlıyor değerlerini.
sözün özü sizi seven birisini bırakmayın11 Yorumla- +1 yıl
Sevgi ile takıntılık arasında ince bir çizgi var
Aradaki fark;
Takıntılı olan, sahip olma hırsı nedeniyle şiddetli kıskançlık krizleri yaşar, em pati olmaz, Sonuç yıkımdır
Seven ise sakınır, Fedakarlık getiril , güven getiril ve em pati üst safralar dadır
Aradaki en büyük fark, seven halden anlar, sakındığından uzak durul , Boğmaz
iyi günler
- Aşk İlişkileri konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılSensiz ölmez merak etme. Sadece aklınca sana verdiği sevgisi yanında kalman için yetmediğinden başka bahaneler arıyor. Ayağa kalkıp kendi yoluna gidersen o da kendi karakteriyle yaşamayı öğrenecek… sana iyi davranması onu sevmene yetmez tek başına.
10 Yorumla
+1 yılAy ne kadar masum kıyamam bizde yedik s! ktir git
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
67
Cevap
57Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Şu an ona daha çok heves vererek zarar veriyorsun. Vicdan yapmayı bırakıp herşeyi anlat.
50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Bu şekilde daha fazla üzecek ve kıracaksın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı. Acilen ayrılmalısın. Sevmediğin bir insanla ilişki olmaz. Ki onun adıda ilşki olmaz. zaten. öLcekmiş hikaye ölürsede ölür o onun sorunu sen hayatına bakmalısın Sonuçta sevmiyorsun. mecburd değilsin. Ona gerçekleri hemen söylemelisin bir şey hissetmediğini, bu şekilde asla devam edemiyeceğini, devam etse dahi sonunda patlak vereceğini sadece tek taraflı bir ilişki olduğunu açık açık söyle. ve ayrıl. Hiç zaman kaybetme derim. Her saniye senin için hem zulüm hem zaman israfı olacaktır. Be nsevmiyorum diye Bir başkası sırf üzüşecle diye ben ayrılmıyorsam bendede sorun vardır yani :) Kendinide sorgualamasın bu arada.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar süredir sevgilisiniz?
İnsan hiçbir sey hissetmediği biriyle nasıl sevgili olur o da ayrı konu.
Bence çok geciktirme, ne kadar geciktirirsen o kadar çok umutlanacak sevgilin.
Düzgün bir dille sakin sakin anlat düşüncelerini.
Umarım o da anlayışla karşılar ve kendi yoluna bakar.
Yoksa bu şekilde devam ederseniz ikinize de yazık olur.
Yorumlarda bazı gereksizler çok saçmalamış.
Yok seviş hissedersin, yok aldat bilmem ne.
Ne g... zekalılar var Ya Sabır50 Yorumla
+1 yılNe olursa olsun ona güzel bir üslupla ona katsi hislerini anlatmalisin. Ne kadar bir süre gecti aranizda bilmiyorum ama daha fazla bağlanmadan sana ayrıl. Yoksa o üzülecek diye devam edersen sen üzülürsün ve bir zaman sonra ona hissettirmeye hatta belki de davranışlarına aktaracaksin. Ve sana daha fazla baglanip sevdiği için daha cok üzülecek. Ama simdi ona her şeyi anlatırsan en azından bir süre üzülür ama hayatina devam eder. Hem kendi huzurun ve vicdanın icin hem de sevgilinin üzülmemesi için dürüst ol.
10 Yorumla
+1 yılher şeyde olduğu gibi duygusallığa yer yok, her alanda mantık yerine duygusal bakarsan zararı kendin görürsün, birşeyler hissedebileceğin birisi he hayatına renk, hem yeni deneyimlerin kapısını acacaktır.. unutma bir insan çok iyi diye işe alınmaz, sevilmez, para verilmez, duyguda budur hissetmiyorsan arkadaş kalmaya özen göster, erkekler 1, yıldan sonra kabullenmeye başlar genelde..
00 YorumlaBu durumda er ya da geç ayrılacaksın. Neden kendine de ona da zulm ediyorsun? Sonu olmayacak birşeyi uzatmanın manası yok. Gün gittikçe o sana bağlanacak ileri gittikçe gelecek evlilik hayallerine kapanacak. Zarardan başka bir şey değil. Kendi hayatına da yazık etme , karşındaki insanın sevilmeye hakkı var kandırılmaya değil. Yol yakınken anlat bittir.
00 Yorumlaİki insan çok aşıkta olsa ya da diğeri daha fazla da sevse iki kişiden birinin hisleri istemeden de bitebilir soğuyanilir bunlar olasi şeyler kendini devmediğin bir insanın yanında zorla tutma öleceğini söylüyor olsbilir bu kendini sevmediği için kşms ekendini öldğrmez ki öldürürse de senin bir suçun yok gidip konus sana bir şey hissetmiyorum de ayrılınca da engelle sana ulaşamasın sana ulaşırsa acındırmaya başlar vs vs ulaşamamasi lazim ulaşamazsa daha kolay unutur oda tekrar aşık olcak sen de evli olsanız bile ayrılmak zorundasın o insandan söykediğim gibi ayrıl ve engelle engellemezsen sana ulaşırsa çok sorun olur sen suçlu değilsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLaf olsun diyemi sevgili oldun adamla 🤔
Duygu beslemiyordun neden olur dedin zamanında teklifine.
Benim anlamadığım nokta burası neyse o düzeltilemez kısmı, hiç sevmedim deme en azından yıkılır. Deki ayrılırken sevgim bitti sana karşı birşeyler hissetmiyorum artık.20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni çok iyi anlıyorum benimde şu an ilişkim bu şekilde başlamıştı hiç ilgi duymuyordum ama tanıyordum iyi biri diye başladım konuşamaya ama ilgim olmadığını başından beri hep söyledim 1 2 ay benimde olmadı ama sonradan bazı şeyleri hoşuma gitti evlilik devamlı sürecek bir şey doğru insanı bulunca kaçırmamak lazım
10 YorumlaBirileri üzülmesin diye sen niye fedakarlık edip kendini üzeceksin ki. Sevemediğin biriyle yaşamaya çalışmak kendine haksızlık. Rencide etmeden açıklama yaptığını düşünüyosan gerisi onun meselesi. Vicdan yapma sakın.
10 Yorumla
+1 yılKendi bencilce ego tatmininiz iiçn insanları kullanıp sonra gerçekten vicdanınız sızlar gibi davranmayın. Samimi değil çünkü
Daha geç olmadan ayrılın, eninde sonunda üzülecek nasıl olsa. sevmeseniz de saygınız olsun insan olarak en azından00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. ben de aynisini yaşadim ve ayrildim ayrilinca cok pisman oldum ama cunku kiminle tanissam onun ilgisini aradim maalesef deger veren insan sayisi cok az artik iyi birini bulunca birakmamak gerekiyor belki zamanla sevebilirdim...
00 YorumlaDaha fazla vaad umut sadakat vermeden bitirmelisin ne kadar üzülsede atlatır herkes herkezsiz yaşar ama bu şekilde devam edersen büyük vebal alırsın güzel güzel konuş ayrılığım daha makul olacağını söyle bitir bence
00 Yorumla
+1 yılGerçekler daha az acıtıyor ben de bir zamanlar yalanın içinde yaşamışım haberim olmadan şimdi arkasından bela okuyorum en azından gerçekleri bilme hakkı var
04 Yorumla
Soran+1 yılSeven sen miydin? O muydu?
- +1 yıl
Bendim onun kalbi zift olmuş sevmesini bilmez insan gerçekleri duymak istiyor bildiği halde yakıştıramıyor çünkü
Soran+1 yılSeninle sevgili olmaya devam etmesini istemezdin demi
- +1 yıl
İstemem kendime saygısızlık bu
- Aşk İlişkileri konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılSahte bir birliktelik mi kaliteli bir yanlizlik mı? Sanırım 2. Olanı
47 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmalı mıyım?
- +1 yıl
Kesinlikle kimse kimse için ölmez oluyorsa zaten maldir... Yok öyle Bir dünya yani... Senin için ölürüm diyen birinin tarih boyunca öldüğünü gördün mü hiç?
Soran+1 yılZaten daha 1.5 ay falan oldu sana çok alıştım diyor ama daha doğru düzgün tanımıyor bile
- +1 yıl
Fizyolojik olarak imkansız o dediği şey
Soran+1 yılBence o da bir yalanı yaşıyor
- +1 yıl
Gerek yok yani... Hem kendini mutsuzluga hapsedersin bu şekilde hem de karşındakini ilerleyen zamanlarda
- +1 yıl
Evet ayrıl bence
+1 yılbence böyle devam etmen daha çok üzücü elbet bir şeyler hissediyordur ikinizin iyiliği için de bu gerçeği onunla paylaşmalısın zor bir durum umarım mutlu olursun kararından
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Nihai kararı geciktirip adamın duygularını daha fazla istismar etme derim. Kararını onun iyiliği için açıklaman gerekiyor. Arkadaş kalım demen, tesellisi olacaktır.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yılOna karşı hissin var işte, üzülmesin diye ayrılıyorsan önemsiyorsun ama senin arayışın başkaysa bu farklı bir konu
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 357 cevap paylaştı. Niye bu kadar umut verip görüştün o halde? Hadi görüştün baştan belli etseydin ya yazık değil mi şimdi ona? 😶
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Doğruyu söyleyin zaten bir bahane bulup ayrılmaya çalışmıyormusun. Bahane bulacağına gerçek nedenini söyle ayrıl üzülür ama unutur...
20 Yorumla
+1 yılDaha çok anı biriktirmeden ayrıl bence. İlişki ne kadar uzun olursa, paylaşılanlar ne kadar fazla olursa ilişkiyi unutmak ve yokluğuna alışmak da o kadar uzun sürer.
00 Yorumla
+1 yılayrilmalisin bir an önce üzülüp kırılacak diye korkuyorsun fakat ne kadar uzasa daha çok alışacak sana ve unutması daha uzun sürecek çünkü çok sahte an biriktirmiş olacak bunları unutması da zor olacak özetle şunu söylüyorum en yakın zamanda bu ilişkiye bir nokta koy onun için en iyisi bu olacak ayrılınca elbette üzülecek ki her ayrılık üzer üzülmesini istemediğim için ayrılamıyorum bir bahane değil aksine bunu duysa asıl çok üzülecek
00 Yorumla
+1 yılMerhaba, eğer sevmiyorsan düzgünce karşına al ve konuş. Bunu bilmesi en azından onun için iyi olur. İlerleyen zamanlarda yavaş yavaş bunu anlar ve senden uzaklaşır, sen hala devam edersen ilişkiniz daha kötü duruma gelebilir, arkadaş kalmayı teklif et. Ve bunun doğru olacağını söyle. Sevmediğin bir ilişkide yaşamaman daha doğru hem senin için hem karşındaki insan için. Birbirinizi üzmeden ayrılın:)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı. Vicdan yapmayı bırak ve hislerine göre git aynısı benim başıma da geldi iyidir diye nişanlandım ama sen onu gerçekten sevmeye başladığın zaman onun hisleri yok olacak emin olabilirsin
00 Yorumlamerhaba tek tarafli bi iliski sevgi yasamak zaten ilerisi icin de ümit vaadedice saglikli bir hauat sunmaz hem size hemde karainizdaki partnerinize bence bir an once konusmalisiniz ve herkes kendi yolunda yürümeli boylesi ilk basta cok uzucu olucaktir fakat ilerledikcr ikinizede daha fazla zarar vericektir bir an once adim atmalisiniz guzel gunler...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılıp üzme onu mantık olarak sevgili kal ve mantık evliliği yap bence, öyle seven erkek pek bulunmaz, adam gibi seven erkek yok. Bunu bı düşün bence 😊😊
00 Yorumla
+1 yılsevmedıgın halde ona sevıyormus rolu yapmak zaten bu hayatta en ıncıtıcı sey.. sana daha fazla baglanmadan ayrıl... arkanda kocaman bır enkaz bırakacaksın yoksa
00 Yorumla
+1 yılRolüne devam et ama unutma ki aynı sey bir gün senin başına da gelicek etki tepki yasası ondan ayrılmaksin belki devam edeceksin bilemem ama ayni durumu sende yasicaksin ve biraz empati yaparsan tüm dürüstlüğünle gerçeği söylersin olay bu kadar basit ve eminim onu sevmediğin için de gözün başkalarına da kayıyordur bunu ona daha fazla yapamaya hakkın yok herşeyi soyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiç durma siz saygı duyuyor belkilerke yaşıyorsunuz sevgi kırıntısın dan mutlu olmaya sizi hak etmiyen biri kişi ile beraber olmak istiyorsunuz kararsız kalmışsınız?
00 Yorumla
+1 yılEn başından ayrilmaliydin baktın bir şey hissedemiyorsun hemen ayrilmaliydin kaldıkça senden daha çok beklentisi olmuş hisleri daha da büyümüş
10 Yorumla
+1 yılaynı hataya yıllarca düşmüş biri olarak daha fazla ne kendine haksızlık et ne de ona.. bitirmen en doğrusu
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,5b cevap paylaştı. Böyle yaparak onun duygularıyla daha çok oynarsın. Herkes ayrılık yasar bu dünyanın kuralı sevgi bir gün tükenir bir çift tarafından ve sırf huzursuzluk çıkmasın o üzülmesin diye ayrılmamayı doğru bulmuyorum
00 Yorumla
+1 yılburada onu da uzmemen lazım bir yalanı da surdurmen dogru olmaz o yuzden ayrılman daha iyi olur
20 YorumlaYapamıyorum, ne yapsam olmadı üzgünüm deyip ayrılmak en güzeli
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılHiç uzatma yazık degilmi cocuga ne onu nede kendini kandır evet bu işin sonu nereye kadar gidecek böyle
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Daha fazla ileriye gitmeden her şeyi açıkça söylemelisin. Ne zaman söylersen söyle illlaki üzülecek ama ne kadar erken o kadar iyi.
00 Yorumla
+1 yılBu kadar zalim olamazsin sevmiyorsan cocugu oyalama i da yoluna baksin ce sunu da anlamıyorum insan sevmediği biriyle neden sevgili olur ki
00 Yorumla
+1 yılBence ondan ayrıl olmayınca olmuyor nasıldı o söz bir kalpte 💓❤️ iki gönül olmaz yani iki seven ya da biri seven, iki Kalp 💓❤️ te bir seven olmaz
00 YorumlaSevemiyorsan durma yanında uzaklaş kandırmaktan sahte olmaktan iyidir
10 YorumlaOna karşı bir şey hissetmiyorsan ayrılmak en güzel karar daha sonra üzülevegine şimdi üzülsün
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim 4 yıllık erkek arkadaşım da aynı böyle beni kandırdı. O senin erkek arkadaşının yaşadığı durumun yerinde oldum. Ben bi yalanın içinde yaşamak yerine doğruları, sevmediğini duyup geri çekilmeyi tercih ederdim. Bence gerçekleri söylemelisin, taktir senin...
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBak aynısını ben yaşadım 1,5 yıldır beraberdik bana her türlü hayali kurdurdu hep o geldi hep o adım attı ama en sonunda sen iyi birisin ama sana karşı hissim yok dedi ayrıldık. Bok gibi hissettim
Yani yapma hissin yoksa bitir böyle ona daha fazla zarar veriyorsun10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yıliyi niyetli temiz kalpli insanlar hep böyle kaybediyor işte
15 Yorumla- +1 yıl
Bende iyi niyetli temiz kalpli, anlayışlı biriyim ama kızlar böyle erkekleri sevmiyor. Nerede şerefsiz pic erkek varsa onları seviyor.
- +1 yıl
Bu yüzden hiç sevgilim olmadı zaten. Siz sizi üzen aşağılayan aldatan erkeklerle devam edin
+1 yılBöyle yaparak onu daha çok üzüyorsun. Açık açık konuş ve bitir..
10 Yorumla
+1 yıloyalama cocugu veya kendini soğut ondan söylemezsen veya ayrılmazsan daha çok canını yakıcaksın öğrendiği zaman bunu daha kötü olur onun için sevmiyorsan neden onunla sevgili oluyorsun bunu anlamıs degılım?
20 Yorumla
+1 yılBana kalırsa söyle kimse aşktan ölmedi ama suçluluk duygusu yaşayacaksın belki daha sonra sen onu düşünerek kendini yiyeceksin off çok karmaşık ve bir insanın kalbi güveni hayalleri tula buz olucak AMA YİNEDE SÖYLE DAHA FAZLA KANDIRMA
20 YorumlaNeden vazgeçtin? Seviştikten sonra mı soğudun?
00 Yorumla
+1 yılO zaman neden sevgili oldun bari güzel bahaneler bulunda sorgulanmaya gerek duyulmayın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSevmiyorsan ayrılacaksın merak etme ayrıldığın için kimse Ölmez.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Bir şeyler duymuyorsunuz. Sana aşk sevgi gösterip ateşleme gerekir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. Ona karşı bir şeyler hissetmiyorsan en başından neden sevgili oldun?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence ona karşı dürüst ol ve gerçekleri söyle ve ayrılmak istediğini ifade et
00 Yorumla
+1 yılBir an evvel ayrıl uzatman ona daha çok zarar veriyor
00 YorumlaAslında içinde gerçek cevabı biliyorsun aslında hiç sormaya gerek yok bence
00 YorumlaBırak git istediğin kişilerle ol. Güzelim çocuğu kandırma.
00 YorumlaIleri de aldatırsın daha cok üzülür. Aciyarak eve aldigin evcil hayvanindan bahsetmiyoruz sonuçta
00 Yorumla
+1 yılSevmiyorsan da üzülecek bari zamanını alma yazık o da başkasını sevsin
00 Yorumla
+1 yılNoktayı koy, yapacak bir şey yok.
🌹00 YorumlaHata onda sana hep iyi davranmış sende sogumuşsun belli. seni aldatsa seni kullansa o zaman hoşuna giderdi. bence fazla zorlama ayrılda çocuk sevilmeyi hak eden birine gitsin senle boşa zaman harcıyo. sende serseri birine aşık olursun.
10 Yorumla- Devamını Gör (64)
Devamını Gör(109)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim çok iyi biri ama ona karşı hisselerim yok. Üzülecek diye ayrılamıyorum, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer