Neden aldatma olaylarında çoğu zaman kadınlar öldürülüyor?

Erkeğin aldatması kadıninki kadar önemsenmiyor, bu iki yüzlülük değil mi? Aldatmaması gereken tek taraf kadınlar mı? Sadakat yükümlülüğü sadece kadında mı?
Güncellemeler
16 gü
Sadece kadın mi sadık olmalı? Niye kadın aldatinca oldurulmeli de erkek aldatinca büyük bir ahlaksizlik değil?
Güncellemeler
16 gü
Begeni atan adamlara teşekkür ederim
Neden aldatma olaylarında çoğu zaman kadınlar öldürülüyor?
Cevapla