Kadın cinayetleri neden abartılıyor?

Ne yapalım yani her gün kadınlar öldürülüyorsa? 2 katı daha fazla erkek öldürülüyor bu ülkede kıyaslarsan. Az çok belli neden kadın cinayetinin yaygın olduğu. Kadınlar erkekler tarafından yönetilmeyi hor görülmeyi seviyor efendi iyi adamlara mal ezik pasif yav he diyorlar sırf sessiz sakin kendi halinde takılan biriyim diye yakışıklı olmama rağmen adım mala çıkmış okulda. Totonuz yeseydi gelip konuşsaydınız yakışıklı adamım karı kız peşinde mi koşacam onlar konuşsun koşsun benimle ilgilensin madem beğeniyorlar

Güncellemeler
+1 yıl
Yav he ne aq site kafayı yemiş orada küfürlü bir şey yazmıştım
Kadın cinayetleri neden abartılıyor?
Cevapla