Kadın cinayetleri neden fazla sizce?

Haber açamıyorum ya psikolojim bozuldu Erkek halimle Kadınları düşünemiyorum Kadın olsam bende korku ile yaşardım ya bu nedir her gün her gün Erkekler baya sıkıntılı Araplaşma yozlaşma gittikçe artıyor bu beni ürkütüyor Kadınlarımızı korumak kollamak varken bu ruh hastası tipler yüzünden Kadınlara yüzüm yok ya hangi yüzle sevgi olalım hangi yüzle konuşalım ne istiyorsunuz Kadınlar hocam sinirli misin adam mı vurmak istiyorsun git kapıları kır git boks torbası al vur vur gel gidip vurma Kadına gidip öldürme boğma bir can alarak adamlık olmaz başın göge ermez off Orta Doğulu Erkek ne ara bu kadar çoğaldı ülkemiz Arap ülkesi gibi
Kadın cinayetleri neden fazla sizce?
Cevapla