Aynı KYK yurdunda oda değiştirdim ama arkadaşım beni kullanıyor gibi, ne yapmalıyım?

Aynı lisede olduğum arkadaşımla aynı KYK'ya düştük üniversitede. Onun için oda değiştirdim. Başka arkadaşlar edindikten sonra benimle eskisi gibi vakit geçirmiyor. Geçiriyor ama eskisi gibi değil. Eskiden bana mecburmuş gibiyken şimdi sadece kullanıyor sanki. Kıyafetlerimi, eşyalarımı kullanıyordu, sınır çizdim ben de ama nazikçe. Bu kız benim için bu odaya geldi, onu yalnız bırakmayayım diye düşünmüyor hiç. Koşa koşa diğer arkadaşlarının yanına gidiyor, başka arkadaşım da yok. Buraya geldiğim için pişman oldum ama ne yaparım bilmiyorum. İçimde tutmak istemiyorum ama çok umursamaz

Aynı KYK yurdunda oda değiştirdim ama arkadaşım beni kullanıyor gibi, ne yapmalıyım?
Cevapla