Oda arkadaşımla tartıştım. Odamı değiştirmeli miyim?

Üni son sınıftayım oda arkadaşım aynı zamanda sınıf arkadaşım kıyafetleri hep benden giyiniyordu hiç kendinden giymiyordu bazı şeyleri de hep benden kullanıyordu zoruma gitmeye başladı artık 1 2 şakayla söyledim anlamadı en son ciddi söyledim istemiyorum kullanmanı diye ama kalbini kırmadan söyledim. Benimle konuşmuyor yüzüme bile bakmıyor bana nispet yapıyor ona yaptıgım iyilikleri şuanda burada anlatamam onun bana yaptıklarını da gözden geçirdim bomboş bir hiç resmen baktım karı yok zararı çok. Zoruma gidiyor buna değer vermeyene değer veriyor nispet için fotoğraf koyuyor bir insan nasıl böyle olabilir kör olabilir? Gözden çıkardım artık görmek muhatap olmak istemiyorum odamı da değiştirmek istiyorum ama kararsızım burdan da fikir almak istedim değiştirmeli miyim?
Oda arkadaşımla tartıştım. Odamı değiştirmeli miyim?
Cevapla