Staj yaptığım yerde sevilmedim, yokluğum hissedilir mi yoksa kimsenin umrunda değil miyim?

Bir iki tane iyi kalpli insan vardı ama genel olarak sevilmedim, dışlandım, biraz sessiz sakindim. Bir kız birkaç kere sinir etmişti beni aslında, şimdi gideceğimi duyunca çok şaşırdı, daha var sanıyormuş herhalde. Bugün de ilk defa bana da sordu bir şey ister misin aşağıdan diye, vicdan azabı falan mı başladı hafif de olsa anlamadım. 3 aydır orada staj yapıyorum, yokluğum az da olsa hissedilir mi?

Staj yaptığım yerde sevilmedim, yokluğum hissedilir mi yoksa kimsenin umrunda değil miyim?
Cevapla