Bir işe yaramıyorum hissi nasıl geçer?

Kendimi hiç bir işe yaramıyormuşum gibi hissediyorum. Mesleği elime aldım ama çevre edinmeyi beceremediğimden bir adım ileri taşıyamıyorum. Arkadaşlarım Üsküdarı geçti bile ben hala anne baba eline bakıyorum. En acısı da nişanlıyım ve düğün için para dahi biriktiremiyorum. Bundan banane? diyebilirsiniz. Bilmiyorum belki içimi dökmek istedim belki de hayatının bir döneminde böyle bir sorunla karşılaşan bir kaç kişiden bir şeyler duymayı istedim.

Bir işe yaramıyorum hissi nasıl geçer?
Cevapla