İşte işe yaramaz ve dışlanmış hissediyorum. Be yapmalıyım?

Yeni başladım işi bilmediğimi de biliyorlar. Yani biraz eğiticeklerdi. İlk 1-2 hafta ilgilendiler sonra kimse bir daha bir şey yapmadı. Uzaktan çalışıyoruz iş süresince sadece bir kişiyle konuşuyorum. Herkes yoğun olmasına rağmen yapamam diye bana az iş veriyorlar. Ne yapmalıyım?

İşte işe yaramaz ve dışlanmış hissediyorum. Be yapmalıyım?
Cevapla