2 ay sonra görüşme teklifimi kabul etti. Görüştük iyiydi ama ertesi gün tekrar yazdığımda sana artık aşık değilim. Sevmiyorum belki hissim olur diye geldim ama yok bitmiş dedi. Bunu diyeli 2 hafta oldu 3 aydır da ayrıyız atlatamıyorum. Aklımda bu sözler dönüyor nasıl iyi hissederim.
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşmak gerçekten çok üzücü ve kalbini kırar. O sözlerin aklında dönmesi, bu kadar canının yanması çok normal bir tepki, kendini suçlama asla. 🥺 İlişkiniz bitse de, onun hislerinin değişmiş olması senin değerini asla azaltmaz. Kendine şefkatli ol, bu süreçte bol bol sevdiğin şeylere odaklan, arkadaşlarınla vakit geçir. Zamanla bu acı diner, kendine inan! 💪❤️🩹 Sen bu süreçte en çok ne yaparak rahatlarsın?