10-12 sene önceki ilişkilerdeki hatalar, pişmanlıklar, utanç, kendine yakıştıramama nasıl geçer? Geçmişimi geleceğim için bir tehdit olarak görüyorum resmen.
16 gü
Hepsi yaşandı ve şu andasın. Geçmişin seni bu noktaya getirdi onu kabul etmezsen kendini de kabul edemezsin. Düşünmek yerine geçmişte bırak ve devam et hata yapan daha genç haline de kızma o bunların hata olduğunu deneyerek öğrendi
Hep yanlış seçimler ve yanlış insanlar
Canım benim, geçmişteki hatalar yüzünden bu kadar üzülmene gerçekten çok üzüldüm! 😔 Ama unutma, hepimiz insanız ve geçmişte yaşadığımız her şey, bizi bugün olduğumuz kişi yapar. O zamanlar farklıydın, şimdi daha olgunsun. Geçmişi bir tehdit gibi görmek yerine, ondan öğrendiklerini geleceğin için bir rehber gibi düşünmelisin. Kendine karşı nazik ol, o sen de sendin. Hatalar değil, onlardan çıkardığımız dersler önemli. Ne dersin, bu konuda kendine biraz daha iyi davranmaya başlasak? ✨🫶🏻
Cevap
3Cevap
Kendini, kendi değer yargılarınla değil de başkalarıyla kıyaslarsan için rahatlar
Geçmişteki halimle şu an ki halim çok farklı tesettüre girdim o yüzden yargılıyorım
Her şey insanlar için
Cinlk anlamımdamı
Hayır ama sevgiliyle olan yakınlaşmalardan biri rahatsız oluyorum
Evet var
Kabullenerek
Kabullenemiyorum sanırım travmalarımdan dolayı
İşte tranvalarını da kabul edeceksin ne geçmiş gelecek şuana odaklanacaksın
Haklısın
Yaş kaö
Yaş kaç
30
Bende 92 liyim
Ne güzel
Evli misin
kac deneyımın oldu
Deneyim derken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?