3 ay peşinden koştum 1 ay önce bana seni artık sevmiyorum, beğendiğim biri var, sen de başkasını değerlendir dedi. Aklım almıyor, nasıl iyileşeceğim
18 gü
3 ay peşinden koştum 1 ay önce bana seni artık sevmiyorum, beğendiğim biri var, sen de başkasını değerlendir dedi. Aklım almıyor, nasıl iyileşeceğim
Bir insan 'başkası var, sen de başkasına bak' diyebiliyorsa o ilişkideki tüm kredini tüketmiş demektir. Sen 3 ay boyunca elinden geleni fazlasıyla yapmışsın, bu yüzden vicdanın rahat olsun. Ama artık durma ve geri çekilme vakti. İyileşmek istiyorsan, onun hayatında ne yaptığını merak etmeyi bırakıp kendi hayatının merkezine tekrar kendini koymalısın. Seni hak eden, seninle ileriye yürümek isteyen birine yer açmak için bu sayfayı kapatmalısın.
Iste bana ıs ısten gectı hevessızdın umudımı sondurdun dedı haklıydı ama ısımı her seyımı bırakıp 2 sene doguda koyde yasamak korkuttu beni ya terkederse ya mafdı gucum olmazsa dıye korktum saglık sorunları da yasadım o hep evlılık baskısı yaptı ancak sadece ondan 3 ay erteleme ıstemıstım aılenden de ozur dılerım konusurum demıstım 3 ayda pesınden kostum 15 temmuzda helallesmek ıcın gorusmek ıstedım olabılır dedı oradan bır sey cıkar mı
Korkuların, sağlık sorunların ve maddi kaygıların son derece insani ve haklı sebepler. 9 yıllık bir ilişkide, sadece 3 aylık bir erteleme talebi yüzünden bir kalemde silinip başkasına gidiliyorsa, inan bana sorun senin ertelemen değil. O zaten kafasında bu ilişkiyi bitirmek için bir bahane arıyormuş ve bu erteleme ona aradığı kapıyı açmış. 15 Temmuz'daki helalleşme görüşmesine gelirsek... Oradan bir geri dönüş çıkmaz. O sadece kendi vicdanını rahatlatmak, 'Bak helalleştik, kötü ayrılmadık' diyerek yeni ilişkisine kafası rahat devam etmek istiyor. Gitme demiyorum ama beklentini sıfır tutarak git, yoksa daha çok kırılırsın.
Iste sureklı olumsuz dusundun hıc bızım ıcın guzel anın yoktu vs vs dedı ama 9 yıkın hatrına duzeltmek ıstedım hemde defalarca konustum ıstemedı herkeste benı sucluyor 2 ayda hemen unutup baskasını begenmesını bırde aklım almıyor
Eski sevgilin şu an tamamen 'haklı çıkma' politikasını oynuyor. Sana kurduğu o cümleler, seni suçlu ilan edip kendi yeni ilişkisine 'temiz bir sayfa' açma taktiğidir. Çevrenin ne dediğinin hiçbir önemi yok, o hayatı sen yaşayacaktın. 9 yılın hatrını tek kalemde silen ve sadece 2 ayda başkasının yanına koşabilen bir insan için daha fazla gözyaşı dökme. Sen hatalarınla da kaygılarınla da dürüst davranmışsın, o ise ilk fırsatta yerini doldurmayı seçmiş. Bırak kim ne düşünürse düşünsün, sen artık kendi önüne bak.
Benim üzüntüm ben onun hıc bır seyı yokken yanjndaydım örnegın arabası yoktu bız hep toplu tasıma yaptık 1 senedır ıyı durumu sımdı ben bu kadar emek vermısken yenı kız sıfırdan onun yanınds olucak zoruma gıdıyor. Ve benı cok sevıyordu ama ona depresyon sürecinde iyi hissettirmedim sanırım burdam dönme şansım yok mu baskasıyla nısanlanırsa evlenırse vs nasıl kaldırırım bunu cok korkuyorum
Evlenirse evlensin, inan bana vefayı bilmeyen biriyle evlenip ileride daha büyük bir enkazın altında kalmaktan kurtulmuşsun. Sen elinden geleni yaptın, şimdi dik durma sırası sende
İşte ona göre de ben emek caba harcamamısım o elındne gelenı yapmıs bırde dık dursam bıle canım cok acıcak kı o atlatmıs bunuda anlamıyorım 2 ay ya 2 ayda nasıl olabılır bıtırısın yılların bırıkmıslıgı dıyor hatta keske daha onceden ayrılsaydım bıle dedı
2 ayda başkasına koşmasını kendi vicdanına yedirebilmek ve arkasında temiz bir isim bırakabilmek için suçu tamamen senin üstüne yıkmaya çalışıyor, sen de ne yazık ki onun bu oyununa geliyorsun. 'Emek vermedin, keşke önce ayrılsaydım' gibi acımasız cümleler tamamen bir hedef şaşırtmadır. Gerçekten seven adam, 9 yılın hatrına senin en zor, en depresif döneminde seni suçlayıp gitmezdi. Canının acıması, ağlaman o kadar normal ki... Çünkü sen gerçekten sevmişsin ve ortada büyük bir emek var. Ama dik durmak acı çekmemek demek değil; onun seni bu kadar kolay suçlu ilan etmesine izin vermemektir. Bu haksız suçlamaları sakın kabul edip kendini bitirme. Neyi ne kadar harcadığını sen de biliyorsun Allah da.
Bana herkes sorun yasıyor dedı hep ama major depresyon tanısj alıp 1 seneye yakın tedavı gordum 10 kılo vermıstım hepsını bılıuodu ılacı yenı bırakmıstım evlılık konusuldugu zaman ama daha yenı adapte olmaya calısypdum bana dedıkı herkesın sorunu var. Bende umarım bunu sende yasamazsın dedım. Peki pişman olup geri döner mi çok çok üzgünüm. Böyle bitmesi kendımı kullanılmıs hıssedıyorum yalnız hıssedıyorum
Canım benim, 9 yıllık bir ilişki bitince hele de böyle bir sebeple, kalbinin paramparça olduğunu tahmin edebiliyorum. Çok üzücü bir durum yaşamışsın, bu süreçte kendine iyi bakman çok önemli. Unutma ki zaman her şeyin ilacı ve bu acı geçecek. Kendini hırpalama, bol bol kendine vakit ayırıp seni mutlu eden şeylere odaklan. Bu dönemde en önemlisi sensin! 💕✨ Kendine iyi bakmak için neler yapmayı planlıyorsun?
Cevap
21Cevap
Ordan sana yar olmaz baktım yorumlara okudum durumu sizin iş bitmiş bı kız arkadaş 10 yıllık sevgilisi bitti 2 3 sene sonra oda birini buldu evlendi merak etme seninde öyle olur bu filmi kapat yeni filmler baslicak senin için
Benı cok sevıyordu normalda agustosta evlenecektık cok heveslıydı. Benım yaptıklatımı umudunu yıtırtmıs ben hevessızdım korkuyordum doguda koyde yasamaktan ama yıne de onu sevdıgım ıcın ayrılır ayrılmaz hemen duzeltmek ıstedım 2 ayda benı nasıl unuttu. 9 yıldır ona kadınlık yapan bırıne nasıl duzgun bırı varsa baskasıyla gorus der. Begendıgı bırı nasıl olur. 2 ay ıcın aklım almıyor delırecek gıbıyım.
Ama süreklı benımle evlenme planı yapıyodu yanıma gel artık nıkah tarıhı alalım dıyordu cok begemse o zaman evlenmeyı ben ertelerken o da ertelemez mıydı ya da oyle fızıksel begendıgı bırı vardı ayrılınca bosluk mu dolduruyor
Bır heves oldugunu sanmıyorum konu baskası da degıl bence benım evlılıgı ertelemem ve ona bu konuda guven vermememdı. Haklıydı ama 1 senedır psıkolojık ve saglık sorunları yasadım ondan kendımı toplamak ıcın 3 ay zaman ıstedım nıkah tarıhı de alabılırız dedım. Sonrasınsa duzeltmwk ıcın de cok ugrastım ıkı bucuk ay en son 15 temmuzda buraya gelecek ve ben helallesmke ıstedım onunla o tamam olabılır dedı bu sure zarfına kadar sessız mı kalmalıyım. Ama bana artık senı sevmıyorum da dedı 2 ayda hem unutmus hem hıssı bıtmıs hem de duzgun bırı varsa degerlendır benı bekleme de dedj 9 yıldır asırı kıskanc adam bunu nasıl der aklım almıyor
Neden olmayacak sence 2 bucuk aydır pesınden gıdıyorum o bana olmahacagını bılıyorum dedi ama benı cok severdı artık umudı kalmamıs hıc yolu yok mu 9 yılı tek basıma yasamadım ki
Yanı 9 yıl evlı kalamayan kısıler var cok uzun bır sure bu kadar emek varken kestırıp atması canımı cok yaktı sevdıgınden cok emındım. Idrak edemıyorum asla
Çok acele etmişsin kral bi 9 sene daha bekleseydiniz.
Ya tamamen benım aptallıgım. O evlenmek istiyordu. Ben 1 sene depresyon tedavısı gordum o sene gercekten ıse bıle surunerek hıdıyodum o ıse gel burada guzel bır yasamın olucak dedı hep ıyı konustu bense ısımı bırskıp her seyı bırakıp doguda koyde yasamaktan korktum 2 sene o da erteleyınce hevs yok vs dıyerek terl ettı hemen duzeştmek ıstedım gelıcem dedım aılenlenden ozur dılıcem dedım 3 ay boyunca ugrastım ama olmadı
9 sene uzun bir zaman. Bu sure içerisinde yavas yavas seninle olmayacağına kendisini inandırmış. Yani hevesi kaçmıs. Bu saatten sonra zaten omazmıs. Muhtemelen başka birilerini bulmustur ve senden vazgeçişide bu şekilde olmustur. Kendini çok yıpratma her şey olacağına varıyor.
Bana begendıgın bırı var ama sadecd sohbet edıyoruz ılıskım yok dedı. 2 ay da nasıl baskasımı begenıyor daha agustosta evlenme planımız varken aklım almıyor. Hıc mı duzelmez hıc mı ozlemez. 15 temmuzda ıstsnbula gelıcek gorusmek ıstedım helallesmek ıcın olabılır dedım bır ıse yarar mı
Yarıyabilir yüzyüze gelince gerçek duygularını daha iyi anlarsın. O da senle yüzyüze gelince kızgınlığı geçmiş olabilir.
Ancak bız 15 gun once yuz yuze geldık gayet sıvaktı sarıldı optu yuzumu oksadı eve gıdımce bır sey hıssederım sandım ama artık sana asık degılmısım dedı aklım almıyor
Terapist ya da bir psikoloğa giderek. Geçmiş olsun.
Kendı kendıme gecmez dımı
9 yıl çok uzun bir süre. Kendi kendine geçmesi zor olur.
Peki o nasıl bu kadar hızlı atlattı
Sevmeyene daha kolay geliyor. Sende en iyisi onun kötü taraflarına odaklan.
Sorun şu ki çok iyi bir partnerdi ilişkinin içşne eden bendim o yüzden kotu ozellık goremıyorum
yapma senı ıstemeyenı sende ıstemeerkek kıtlığı mı var vermeyın şu erkekler bu kadar yüz ya
30 yasındayım ve 10 senemı verdım nerdeyse sımdı benım tum emeklerımı baska bır kadın mı alıcak karsılıgını
23 yasındasın 10 senelık ılıskıde umrunda olmayacagından emın mısın ayrıca sevıldım bu kadar severken nasıl kendımden soguttum nasıl sevgısı bıttı aklım almıuor
Evlenmeyı sureklı erteledım doguda onun yanında köyde yasamaya gelmekten korktum hevesım yoktu bunlar askını bıtırmıs sevıyordu benı ama
(9) Yıllık Bir İlişki, Nasıl Hemen Böyle Kestirip Atabiliyor? Sizi Hiç Sevmedi'mi?
Cok sevıyordu ıste bende bunu anlamadım. Ben doguda koyde yasamaktan aılemı ısımı her seyımı bırakmaktan korktum ondan 3 ay ıstedım nısanı erteledım haklıydı burada arrık guvenım bıtrı olmaz dedı 3 ay pesınden kostum aılenle konusurum dedım ıstersen hemen evleneelım senı sevıyorum dedım ama ıstemedı. 2 ay sonra senı artık sevmıylrum dedı begendıgım baskası var dedı. Sende hayatına bak baskası varsa degerlendır dedı
Duzelme sansı yok mu
Ne yapmam lazım bana o kadar asıkken birden seni arrık sevmıyorum önüne bak dedi
Kesınlıkle ıstemıyor senı artık sevnıyorum hıs yok artık olma dedı anlamadıgım 2 ayda nasıl bu kadar degıstıgı ayrıca begendıhı bırı de vaemıs
Pardon ama 9 yol boyunca naptınız saklanacak mı oynadınız ebelemece mi normal bu durum ne bekliyorsunuz ki
Cok sevıyordu evlenmek istiyordu Ben doguda koyde yasamaktan aılemı ısımı her seyımı bırakmaktan korktum ondan 3 ay ıstedım nısanı erteledım haklıydı burada arrık guvenım bıtrı olmaz dedı 3 ay pesınden kostum aılenle konusurum dedım ıstersen hemen evleneelım senı sevıyorum dedım ama ıstemedı. 2 ay sonra senı artık sevmıylrum dedı begendıgım baskası var dedı. Sende hayatına bak baskası varsa degerlendır dedı
Yani manevi olarak destek olmaya çalışırım isterseniz
Genelde öyle olmaz mı zaten tecrübe edindi ve ne istediğinden emin bir şekilde başkasıyla olabilecek
Cok sevıyordu ıste bende bunu anlamadım. Ben doguda koyde yasamaktan aılemı ısımı her seyımı bırakmaktan korktum ondan 3 ay ıstedım nısanı erteledım haklıydı burada arrık guvenım bıtrı olmaz dedı 3 ay pesınden kostum aılenle konusurum dedım ıstersen hemen evleneelım senı sevıyorum dedım ama ıstemedı. 2 ay sonra senı artık sevmıylrum dedı begendıgım baskası var dedı. Sende hayatına bak baskası varsa degerlendır dedı
Neyi aşamazdım. Bence doğru olanı yapmadı cıddı saglık sorunları ve depresyon gecırırken hep evlılık baskısı yaptı sevse 3 ay daha beklerdı ya da ön kosul sunardı bır kez daba ertelersen terk ederım derdı
İstanbul o doguda koyde öpretmen
bence kısa surelı deneyım yasamalısın kafa dagıtmak ıcın
Her şey nasıl bu kadar kolay bitiyor anlamıyorum
Bende anlamıyorum 2 ay ya ne ara unuttun evlenecegın kısıyı de ne ara baskasını begendın bana artık benım unudumh kırdın vs dedı ama ıstedıgım kadar kırayım 9 yıl ya
Yok ya 9 senelık ılıskı o evlenmek ıstedı ben erreledkm
Eee iste ertelenmiş oldun bir ömür kadar :)
Benım erteleme sebebım keyfı degıldı. 1 senedır cıddı saglık ve psıkolojık sorunlar yasadım. Ondan bır kac ay rıca ettım sadece sonrasında duzeltmek ıcınde cok cabaladım aldatmadım onu
O da keyfi dememis ki bende bunu kabul etmiyorum demis
Tamam dedım o zaman yapalım zorlamadım senı kaybetmek ıstemıyorum dedım aynı gun artık ıs ısten gectı dedı
Valla insanlar bu kararlari bir cok durumu hesap ederek girer sen de tam herseyin ayarlandıgi an bekle dediysen herseyden vazgeçebilir normal :)
Ben böyle evlenmekten vazgeçtim:)
Hayır o zaten benım tedavi aldıgımı bılıyofu 1 sene major depresyom tedavısı aldım ve henuz yenı bırakmıstım ondan kafsmı toplamak ıcın uc ay ıstemıstım hevessızsın vs dedı cunkı hıc bır seye hevesım yoktu konunun onunla alakalı olmadıgını anlatmıstım herkesın derdı var dedı
Keyfi değildi
:)))) ya bunlar sonraki durumlar o an onemli
Gecmis olsun
Anladım ama benim o anki ruh halim ihtiyaclarımda önemlıydı. 3 ay zaman vermeyıp 2 ayda ılıskının yasını tutmayıp baskasını begenıyorsa zaten eksık bir şeyler varmış.
Ya bunun boyle bir hesabi olmaz iste bu senin bulduğun bahane :)
Ne dediğimi anlamıyorsun bence. Saçma cevaplar veriyosun her neyse.
Ne dediğimi anlamiyorsun bence :)
Sacma cevaplar veriyorsun:)
Kesinlikle her neyse :)
Aynen.
Kesinlikle :)
9 yıl çok çok uzun bir zaman yaa👍
Nasıl ıyılesıcem 30 yasındayım o yoluna devam edıyo baskasını begenmıs benı artık sevmıyormus sebebı de benmısım nasıl duzelıcem
Aşırı iyiyken , birden mi kesti ilişkisini? Hiç mi belli etmedi kendini? Birazcık psikolojik destek alman gerekiyor 👍 online bilgisayardan da alabilirsin bunu..
Ben 1 sene depresyon tedavısı gördüm bu asamada ne bır seye hevesım ılgım vardı ne konusmaya mecallım o ıse sureklı evlılık planı yapıyordu heveslı heveslı bense aksıne daha cok korkuyordum. Korkularım onu yordu hep olumsuz dusunuyosun dedı ben ocak ayında nısanı hazıranda yapalım mımdedım kabul etmedı martta olmasını ıstedı ama ben hıc bır hazılırk yapamadım bunu farkındaydı tam nısana 1 hafta kala panık ataklarım arttı ve ben jazır jıssetmıyorum bana 3 ay versen soz yapucam dedım nıkah tarıhıds alabılırız dedım ama artık ıstemedı guvenım hevesım kactı dedı. 3 ay her seyı yaptım ama olmadı
her şey nasip ve kısmet. Herşeyde bir hayır vardır hayatta. Belki de hiç mutlu olamayacaktınız bu evlilikte.. 👍 saçma sapan bir evlilik olacaktı yani..
Nişanı neden erteledin?
Ya tamamen benım aptallıgım. Ben 1 sene depresyon tedavısı gordum o sene gercekten ıse bıle surunerek hıdıyodum o ıse gel burada guzel bır yasamın olucak dedı hep ıyı konustu bense ısımı bırskıp her seyı bırakıp doguda koyde yasamaktan korktum 2 sene o da erteleyınce hevs yok vs dıyerek terl ettı hemen duzeştmek ıstedım gelıcem dedım aılenlenden ozur dılıcem dedım 3 ay boyunca ugrastım ama olmadı
Hayırlısı olsun yapcak bi şey yok
Nişanı neden erteledin
Ya tamamen benım aptallıgım. Ben 1 sene depresyon tedavısı gordum o sene gercekten ıse bıle surunerek hıdıyodum o ıse gel burada guzel bır yasamın olucak dedı hep ıyı konustu bense ısımı bırskıp her seyı bırakıp doguda koyde yasamaktan korktum 2 sene o da erteleyınce hevs yok vs dıyerek terl ettı hemen duzeştmek ıstedım gelıcem dedım aılenlenden ozur dılıcem dedım 3 ay boyunca ugrastım ama olmadı
Biraz zaman alır ama birisini bulunca toparlanırsn
Dürüstmüş, bende dedigini yap zorlama
2 ay once evlenmek ıcın yanıo tutuaan adam nasıl bu kadar hızlı degısır
2 ay once evlenmek ıcın yanıo tutuaan adam nasıl bu kadar hızlı degısır kı
Evlilik öncesi 9 yıl ilişki mi olur lan
Kucuktuk 20 yasında basladı. Ikımızınde duzgun kazandıgı zamanlar 27 yasındaydıl o artık evlenmeuı planlıyordu. Doguya atanında ben oraya gıtmekten korktum doguda koyde vs sonra uzadı ısler
Onu bunu bilmem Hanım Kız evlilik öncesi 9 yıllık ilişkiolmaz olursa da boka batar Bunu bilir Bunu söylerim. Bak geriye sadece enkaz kalmış. Nasıl kalkacaksın şimdi o enkazdan?
Tamam bende nasıl toparlarım diye soruyorum ya zaten
Bunu bilmiyorum çünkü ben de kendi derdime çare bulamıyorum. İnsan herkese akıl veriyor da, kendi derdine çare bulamıyor 😪
Senın derdın ne
Yalnızlık hem de öyle böyle değil çok küçük yaşta ayrıldım evden yaşım 40'ı geçti kimsem yok ailem yok korkunç bir yalnızlık 😪
yüz verme
birak
Cok uzgunum ve onu cok ozluyorum
Zamanla iyileşirsin
Uc ay oldu her gun kusuyorum
Bu kadar salma kendini o zaman
Elımde degıl kendı bıldım bılelı onunlayım
Geçer boş ver
Nasıl gecıcek 3 ay oldu her gun ne yasıyorum ben dıyorum
Benim bir yılı geçti aynı uzun ilişkim bitti ve bu süreçte çok daha ağır acılar yaşadım
O umrumda değil artık
Kac senelıktı kac yaaındaydınız nasıl bıttı
Çok senelik uzun hikâye
Ama geçiyor emin ol
Ankara da ısen yardım ederım
9 yıllık ilişkimi olur kız
Üzücü bir durum gerçekten
Bahane olmuş
Bu sebep tek olamaz
boş ver onu
Sana çaktı mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?