18 gü
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Herkes nasibini bulur ve evlenir.
Nasibin değilse çok arasan bile hiç bulamazsın , nasibinse eğer önüne gelir durur.
Kim diyor onu ya? Bir zahmet kendi aşağılayıcı ve küçük düşürücü düşünceleri kendilerinde kalsın çenelerini kapatsınlar.
Yaşa çok aldanma.. bende 40 a merdiven dayadım ama kimse gordumu demez bu oyle dıye.. onemlı olan karsındakının nasıl gorundugu
Doğru söylüyorlar. Ben 47 yaşındayım, aradığım yaş grubu 30-35.
Kadınlar evliliği geciktirerek hata yapıyorlar.
Amca 30 yaş kadın seni napsın
Sende kartlaşmışsn dayı 30/35 de almaz snei
@_malesefeylul bu amcaya en küçük 42 yaş kadın falan olur
@İsimyok91 hahahha kendilerini bide seçen tarafta görmeleri
@İsimyok91 sen 47 yaşında bir kadın olarak 47 yaşında erkekler tarafından "tercih edilmediğini" öğrendiğin için biraz bozuldun bence :D
@_malesefeylul sen öyle san.
Burada 22-25 yaş civarı kişiler bana kendileri tanışma mesajı atıyorlar, yaşları küçük olduğu için ben cevaplamıyorum.
Onurlu şerefli bir adam olmasaydım, fırsatçının teki olsaydım, şu an senden küçüklerle çıkıyor olurdum. Siz gerçek dünyanın farkında bile değilsiniz. 40 olduğunuz zaman uyanacaksınız ama geç olacak. :D
Reis kafan mı iyi 😄 47 olup 30-35 bulabileceğine gerçekten inanıyor musun? Tek tük vardır öyle de çoğu dayı der sana. Çevremde 30-35 yaş grubunda dünya kadar bekar var, bir tanesinin 45 üstüne azıcık sıcak baktığını görmedim. burada yazanlardan bahsetmissin, burdakilerin tek derdi sanal fantezi. Cevap versen reelde sevgili olup evleneceklerine inandın mı gerçekten?
@Güzeldesenler Arkadaş siz nasıl hayatlar yaşıyorsunuz, nasıl bir yokluktasınız anlamıyorum.
Yaş grubu fark etmeksizin ben hiç bir zaman "birini bulamama" sorunu yaşamadım.
Ulaşamadığım tek hedef "İYİ BİRİNİ bulmak"
Yani herhangi birini bulmak benim için çok kolay. İyi birini bulmak zor. Anlatabiliyor muyum?
Abicim diyorum ki 30-35 arası iyi olan zaten sana gelmez. Onu 40 altındaki erkekler bulsa sana kaptırır mı? Yaşım 33, statüm, mirasım, boyum posum tipim ideal. 30-35 yaş arası duzgununu bulsam ben kaparım mesela. Sence o yaş grubu ben dururken 47 yaşındaki seni tercih edebilir mi?
Çevrendeki 30-35 yaşındaki "dünya kadar" bekarlar niye hala bekar bir de onu düşün.
Ya kendileri tercih edilebilir değiller, ya da onların talipleri hiç de hayal ettikleri gibi değil.
Şu diğer yorumlardaki 30 ve üstü kadınlara baksana, hepsi "biz istesek harika erkekler buluruz" kafasında. Eee bulsana hadi o zaman. :D
Hepsi öfkeli, hepsi saldıracak yer arıyor.
İşler çok iyi gidiyor olsa sence bu kadar gergin olurlar mı? :D
Tamam işte gene aynı yere geldik. Onlar arasında işe yarar olanlar sana kalmaz. Sence tercih edilmeyecek kadar sıkıntılı olanları sen kabul eder misin? Hadi sen ettin onlar sana gelecek mi? Velhasıl 30-35 bekliyorsan yaşın daha geçer abicim. 45 civarı dul bulursan evlen, yaşın geçmeden yuvanı kur
@Güzeldesenler Yok aga, çocuğu olmayacak kadın ancak biraderim olur.
Dünyanın en tipsiz kadını olsun ama 1-iyi niyetli ve iyi karekterli olsun 2- çocuğu olacak yaşta olsun.
Yani 40'yaş üstü kadın "aşkıııım" diyerek boynuma atlasa istemem.
Doğurganlığı bekarken biten kadının değeri sıfırdır.
Reis 30-35 yaş arasını bulayım derken tohuma kacabilirsin, uyarısı benden gerisi sana kalmış
@Güzeldesenler Aga tam anlqatamadım galiba. Çocuğu olmayacak yaşta biriyle işim olmaz.
Yani "aman birini bulayım da nasıl olursa olsun" kasfasında değilim ben.
Kadınların anlayamadığı şey biraz da bu zaten.
Sanıyorlar ki 40 yaşında oldukları zaman 40'lık bir erkek onları isteyecek, 50 yaşında oldukları zaman 50 yaşında bir erkek onları isteyecek. Oysa ki artık erkekler eskisi gibi değil.
Kimse 45'lik bir turşunun kaprisini çekmez.
Bu arada doğurganlık derken baba olmayı mı hedefliyorsun?
@Güzeldesenler Tabi ki. Çocuk büyütmek hayatın anlamı.
Eğer hedefin baba olmaksa eleştirdiğin 45likten pek farkın yok ki. Tamam fizyolojik olarak baba olacak yaşta olabilirsin de çocuğun ortaokul iken yaşın 60 olacak en iyi ihtimalle. Git bak bakalım ortaokula giden kaç çocuğun babası 60 yaşında? Çoğunun babasını geçtim, dedesi 55 60 arası. Sakın öyle bir hata yapma derim
Çocuğu bu yaştan sonra nasıl büyüyeceksin abi? Kendin babalığı tadayim derken çocuğun hayatını mahvetme, bak burdan sınıf rehber öğretmeni 10 kişiyle konuş. Velilerinin yaşı kaç de, inan 500/1 bile 50+ babası olan zor çıkar.
@Güzeldesenler Sıkıntı yok. Diğer çocukların babasından çok daha fazla ilgilenebilirim. Para var, boş vakit var, enerji var. Bütün gün çalışan genç bir babaya kıyasla çok daha fazla şey verebilirim çocuğa.
Kadını bul gebelik doğum derken yaşın 50 olacak en en en iyi ihtimalle. Çocuk 13 sen 63. Normal mi?
@Güzeldesenler Sıkıntı yok. Diğer çocukların babasından çok daha fazla ilgilenebilirim. Para var, boş vakit var, enerji var. Bütün gün çalışan genç bir babaya kıyasla çok daha fazla şey verebilirim çocuğa.
Enerji mi var 😀sen sporla sağlıklı beslenme ile 63 yaşinda iken 30-35 yaş arası erkeklerle aynı enerjide olacağını mı sanıyorsun? Afedersin ve Allah esirgesin de çocuğun lisede iken arkadaşları cafelerde takılırken senin çocuğun ameliyat hastane vs mı beklesin senle?
Benim yaş 33, ben bile bazen bu yaştan sonra baba olsam çocuğuma haksızlık eder miyim diye düşünüyorum. O yetişkin olup evlenirken ben 60 a dayanacağım, onun yaşıtlarının babaları 45 civarı iken ben 60 olacağım, nasıl olacak diye düşünüyorum. Sen 75 civarı olacaksın çocuğun 25 gibi evlense. Tuhaf, ben bile korkarken böyle düşünmen çok tuhaf
Benim bir akraba var çocuk ortaokul, babası 52. Birkaç kez konuştum çocukla dalga geçiyormuş arkadaşları. Hepsinin babası 33 35 37 bunun babası 52 diye. Dede falan ayağına
@Güzeldesenler Yav arkadaş amma dert ettin ya, sanki dert senin derdin.
Donald Trump'a bak bakalım çocuklarıyla senin bahsettiğin türden bir sorun yaşamış mı.
Ayrıca sağlık işi belli olmaz. Daha geçen gün 7 yaşında çocuğu olan genç komşumuz için ambulans geldi mahalleye.
Adam maks 30 yaşındadır ama nesi var Allah bilir.
Sağlık işi rus ruleti gibidir. Belki bende belki sende patlar.
Sizin dediğiniz durumu ben savununca bana kızıyorlar hocam. 10 yaş farkı savunuyorum dalga geçiyorlar.
Diğer arkadaş şuanda kendi yaşıtı 30 35lik kadınları ancak çok iyi olması durumunda kabul edeceğini söylüyor. Kendisi 45 üstü olduğunda "45lik çok iyileri" değil vasat altı 30 35likleri tercih edecek.
@NoluyooFuat Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Mantıklı birine rastlamak güzel :)
30 yaşında erkeklerin bile kendini evliliğe hazır hissetmediği şu ortamda, kadınlar nasıl kendi yaşıtlarıyla evlenme hayali kurarlar cidden akıl mantık almıyor.
Bir erkek hem psikolojik hem de maddi olarak gerçekten evliliğe hazır yaşa geldiğinde, aynı yaştaki kadının doğurganlığı dibe vurmuş oluyor. O yüzden sağlıklı bir evlilik için dediğiniz gibi 10 yaş fark olmalı.
Bence de öyle. Erkekleri tam anlamıyla özgür bıraksak çoğu 40a doğru ancak gerçekten aile kurmayı kendi rızaları ile isteyecek ve evliliği yürütecek kıvama gelir.
20 yaşında evlenen erkek cinsellik için evlenir. 30 yaşında evlenen erkek de eğer hayatını 20lerinde yaşamış ve 30larında aile kurmayı isteyecek duruma gelmişse gider 20 25 arası kızı alır 30 üstünü değil.
Ben 28im ama 38 40 arasıyla evlenirsem evlenirim. Daha aşağısına bakmam. Kendi yaşıtım erkek benimle aynı eğitim seviyesinde statüde olsa benimle evlenmez. Ancak kendini kurtaramamış ise daha gencini bulamadığı için benimle mantık evliliği yapmak ister. 38 40 arası ise her türlü beni kendi isteğiyle ister.
@NoluyooFuat Birkaç yerde daha senin yorumlarına denk geldim. Aklı başında mantıklı birisin. Karşına çıkacak olan kişi bence sırf bu özelliğin için bile seni isteyebilir. :)
Teşekkürler hocam
Knk sana seçilmişler ya da elden düşmeler kalmıştır da ondan
Sende yaşlısın o zaman knk
Sayılır aşkoo
Yani tam evlilik vaktin aslında ama birini bul tanı evlen derken 30 olursun
Ahlaklı erkek yok hepsi karı kız uçkur peşinde napayim öyle ucuz erkeği aileme bana yakışmaz bunlar
Sende haklısn bişe diyemicem ama illaki birini bulursun nasip bu işler çalışıyorsan daha da kolay
27 ye ramak kala evlenmiştim ne alaka knk ne alaka
şimdi millet 35-40 evleniyor yadırganmıyor
kendindenngençlere de bakabilirsin
Ben de aynı yastayım. Sana bunu diyen canım. Daha yaşlı değiliz ki benim görüştüğüm kimse yok. Senin yaşında bir kız bulsam yaşlı mi diyecegim. Milletin 18 yaş kız sevdası bitmedi
abartma feriha 40 ne, 35lik ablaları da 60lik dul amcalar mi aliyor bu durumda
ben 31 yaşına giriyorum knk bizler öldük mi ki 40 lık lar sizi alsın?
İnanma sen onlara seni korkutuyorlar bisn önce evlen diye
Bu sene olmazsa seneye evlen canım çokta geç kalma
öyle bişey yok sen kimi istersen onu alırsın
Niye 27lerin hepsi evlendi tek sen mi kaldın dünyada😃
Eeee 30 A gelmişsin öyle zaten kim alacak seni bu saatten sonra
Ben alırım seni adres, ver wip olarak alayım
Yani geç değil ki bu yaş ilerisini düşünen erkeklere denk gelmen lazım sadece bu kadar
90 lar da var bı sorun hepimiz mı genç gozukuruz 😁
Niye bizim gibiler ne gune duruyor 😀40 a kadar daha cok var
almak da nedir ya. İnsanlar flört eder ya da evlenir.
bana da halalarım bu saatten sonra çocuğun olmaz dediler. (Bu arada yaşım 21 ken dediler. -kanser tedavisi gördüm-.) şu an 26 yaşındayım 40 dan önce ne evlenirim ne de çocuk yaparım. (yine bu arada kendi kızlarını da ne kimse alıyor ne de çocukları oldu)
önce sana öyle diyen insanları hayatından çıkartmakla başla
Onlar halt etmiş. Eskide kaldı o erken yaş evlilkler senin yaşında yeni yeni düşünüyor artık millet
Hikaye. Senden küçük biri bile evlenebilir seninle.
32 de evlendim sevdiceğimi anca buldum. oda 30 du...
Kadınları hep genç erkekler ister ama erkekleri de olgun kadın ister
abartmışlar
illaki yaşıtın ya da 3-5 yaş üstü bulursun
Hayır ya ne alakası var kendi kendinize endişe yaratıyorsunuz
Yani daha gençsin bence alakası yok bizim toplumun saçmalıkları işte
30 yaşındaydım 28 yaşındaki kocam aldı beni 😜 yok öyle bir şey
Ben yasa pek bakmam benim icin onemli olan gecmisinde iliski olmamasi azcik begenmem karsilikli sevgi sadakat onemli
Ben 28 yaşındayım, bekarım. İşinde gücünde, yakışıklı ve çevrenin sevdiği biriyim. Tanışabilir miyiz? Yaşın gayet uygun benim için.
Bu hayatta milletin düşünceleri tuhaf olduğu ve insanların hayat enerjisi güvenleri zayıf olduğu için kimse evliliğe yanaşmıyor 27 yaş genç bir yaş dert etme aktif ol Rabbime dua et inşallah gönlüne göre birini bulursun
yoo palavra. mantıklı bir insan 30 yaşından önce evlenmez zaten.
Yani şoyle bi durum var 40. yasindakiler de 24 un ustune pek bakmiyor. Şu sıralar 30 32 araligini kandirdin kandirdin yoksa kalirsin.
😂😂😂
ben de büyük almam diyodum ama 45 lik hatuna aşıgım şimdi
Kadınlar gül gibidir. Tomurcuktan herkesi cezbeden, açtıktan sonra herkes koklamak ister. Fakat solunca ona ilgi azalır. Ama benim fikrimce her kadın her yaşta güzeldir...
Abartıyorlar hem 40 da olabilir evlenince önemli olan bu mu?
Boş ver kendi kafana göre takık
*takıl
Yoo kaç gösteriyorsun ki ona bağlı bir bakıma
Yok öyle bir şey ya max 35 birini bulursun 26-35 arası tüm erkekler olabilir yani
Saçmalama istersen ya. Şaka yaptigini düşünüyorum. O kadar genç bir yaşki.
Eğer gerçekse bunu sana söyleyen seni sinirlendirmek üzmek isteyen s. alağın tekidir. Salla.
Neden başka 27 28 29 30lar yok mu bi sen mi 27den sınra kalmış oluyorsun dünya da
Abartma, yaşım 23 kafamız uyuşuyorsa seni ben bile alırım
Senin yaş takıntın var mı Boş ver başkasına sen onu söyle
hayır tabiki ben de 25 yaşındayım ama bazen gelecek kaygısı evlilik sıkıntısı çekiyorum ama insanlar 30ddan sonra evlenip çok mutlu oluyor nasip kısmet çok düşünmemek lazım
No panik... Ben seni alırım... Dert ettiğin şeye bak.👍🙂
Bilemiyorum. Yıllardır kız arkadaşım yok. Evlenmek nasip olmadı. Ama yani bir 25 yaşında bir kıza ulaşmak sahip olmak isterdim.
Kendine bir şeyler katmış ve güzelsen senden küçükler bile talip olabilir.
Bu devirde yaş değilde kendine birikim yapanlar istediğini alabiliyor
Ya başkalarına kulak asma herkesin olunduğu yaş güzeldir onu diyenler seni kıskanıyordur her şey senin elinde
Sacmalamasinlar bilerek seni üzmek için yapıyorlar alakası yok. Bana küçükler bile bakiyor. Onemli olan kendine bakman ve özgüvenin.
Hepimiz buradayız ve arkadaşlarım da dahil hadi ordan et yani
Paran varsa keyfine bak boş ver evliliği istesen hayli hayli bulursun
Sence her şey para mı 🤔
Evet
O sirada 32 yasinda olup hep talipleri kendinden kucuk olan ben💅
Hahaha ne yaşlısı be ben bu yaşta açık liseye başlıcam nefes aldığımız sürece asla geç değildir!!!
Senin ozguvenin düşsün diye diyorlar. Daha genciyle bile evlenebilirsin.
hic dert etme. elbet istedigin gibi biri karsina cikicaktir
çocukla evlenmekten iyidir
teşekkür ederim : )
Evlenip boşanmadıysan bulursun abartı olmuş 27 yaş tam ideal sıkma canını
Erkekler geç olgunlaşır lafına inan ma gerçekten seven farklı
Şimdiki erkekler kendinden büyük kadınlarla evleniyor