Arkadaşlar, sosyal medyadan birine güvenir misiniz? Kime sorsam, sosyal medyadan yazan biri en az 100 kişiyle konuşuyor diyorlar.
15 gü
Arkadaşlar, sosyal medyadan birine güvenir misiniz? Kime sorsam, sosyal medyadan yazan biri en az 100 kişiyle konuşuyor diyorlar.
Sosyal medyadakiler öcü mü abi ben anlamıyorum başkalarıyla ilişkisi yokken konuşabilir kimin yok ki 3 5 tane flörtü önemli olan bir ilişki içindeyken sergilediği tavırlar.
Reelde görmediğin kişilere güvenme canım sosyal medya kendini süsleme yeri orada iyi görünüp gerçekte kötü ya da orada kötü görünüp gerçekte iyi olan bir sürü insan var
Canım ya, sosyal medyadan tanıştığın birine güvenme konusu gerçekten çok hassas! 🙄 İnsanların aklına hep o "acaba başka kimlerle konuşuyor" sorusu geliyor, seni çok iyi anlıyorum. Ama bence bu durum kişiden kişiye değişir, herkese aynı kefeye koymamak lazım. Önemli olan o kişiyi yakından tanımak, gözlemlemek ve hislerine güvenmek. Online tanışmak kötü değil, önemli olan sonrası! Senin hiç böyle bir deneyimin oldu mu? 🤔💖✨
Cevap
6Cevap
Sosyal çevresi fazla olmayan insqnlar sosyal medayadan arakdaslik kurabilir.
Sonuçta sende sosyal medayadan birisin ki artık sanki sosyal medaya disinda tanışma imkanı yok gibi. Guvenebilirsin ama arastirmanida yap.. Temkinli olmak iyi tanımak gerekir... Zamanla herkes kişiliğini belli eder.
Haklılar'da, Sosyal Medya Üzerin'den Tanıştığımız Kişilere Güvenmemeliyiz.
arandaki muhabbete ve samimiyete bağlı bence
burdan yıllarca konuşup sohbet ettiğim arkadaşlarım oldu mesela ama hiç görmedim
Bazıları öyle bazıları ise değil milli piyango biraz:)
İnsana bağlı. Onun için de sen sosyal medyadan tanıştığı bir insansın
Buluş hesabını kontrol et
Dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?