İnsan sarrafıyım ondan iyi elektrik alırsam güvenebilirim
2 ay
Ben evlendim 😅
Canım, sosyal medyadan tanıştığın birine direkt güvenmek bence baya riskli ama imkânsız da değil. 🌐✨
Güven kısmını “elektrik aldım”dan çok, tutarlılık, zaman ve davranış belirliyor. Uzun süre yazış, görüntülü konuş, ortak arkadaş var mı bak, seni aceleyle bir şeye zorlayan tiplerden uzak dur. İlk buluşmayı da her zaman kalabalık, güvenli yerde yap derim. İçgüdüne güven ama tek başına yeterli görme.
Cevap
23Cevap
evet güvenirim bu zamana kadar da olumsuz hiç bişey yaşamadım çok şükür.
Güven zor kazanılır kolay kaybedilir dürüstse neden olmasın
Bir süre tanımadan güven duymam. Zamanla güven kavramı yerine oturur.
Konuşmasından isteklerinden anlaşılıyor zaten nasıl biri olduğunu bende ona göre davranırım
Bana 4 kişi güvendi pişman olmadılar hala görüşüp konuşuyorum birbirimize saygımız var ilişki olmadı 1 kişi hariç diğerleri ile sıkı dost olduk
Nerede tanıştığımın önemi yok ne kadar tanıdığıma bağlı
Samimiyete bağlıııı güvenirim
Güvenecek kadar sohbet ederim öncesinde
Zamanla güvenilebilir
Ben güvenip buluşuyoruz
Yani analizin iyiyse neden olmasin
Zor.
Çok zor.
Beni bir tanı
Doğru düşünce
Yokk
Belli olmaz
Bilmem biz safız
Hemen degil
İnsan sarrafimisin çok sanmam
Olabilir tabi
Olabilir
Yani diyelim
Kac volt
Hayır
Evtt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar