Eskiden sosyal medyadan yaşanan arkadaşlıklara inanmazdım ama son dönemde yaşadıklarım beni şaşırttı. Yakın bir arkadaşım sosyal medyadan tesadüfen biriyle tanıştı ve güzel bir arkadaşlıkları oldu. Şu anda birbirlerine çok yakınlar ve bir sorunları oldu mu birbirlerine anlatıyorlar. Ben de bunun mümkün olduğunu görmüş oldum. Siz ne kadar güvenirsiniz?
Sosyal medyadan tanıştığın birine ne kadar güvenirsin?
İnternet & Teknoloji konusunda 621 cevap paylaştı.
Bu siteden tanıştığım 6 yıllık bir arkadaşım var aynı şekilde 4 yıllık biri daha var. Biriyle hiç görüşmedik ama bir sorunum olduğu zaman ilk onlara koşarım hep
Ya ben güvenirim onyargili değilimdir. Sonuçta kendimi iyi niyetli olarak görüyorsam karsimdaki de neden öyle olmasın ki derim. Zamanla da niyeti belli oluyor zaten insanin.
Ben ne kadar güvenilirsem, o da o kadar güvenilirdir donalıklığa göre bakarım bu tür olaylara ama sosyal medya benim için, tanışmadan daha farklı anlamlar ve fonksiyonlar içeriyor o ayrı konu.