


Kaçı ile olan arkadaşlık, dostluk ve sevgili gibi özel ilişkileriniz olumlu yönde ilerledi?
Ve bonus soru: Kaçı ile yüz yüze görüştünüz? (Sadece KS değil diğer sosyal medya platformları ve uygulamaları da dahil olmak üzere)



Sanal hayat sadece sanal hayattır. Gerçek hayatta gerçek deneyimler yaşamak için tanıştığımız insanları yaşadığımız hayatımıza almamız gerekiyor
Bunu taparkwnde unutmamamız gereken şey sosyal medyanın sadece bir araç olduğu.. Tıpkı eski hayatın içinden çıkan mektup arkadaşlığı gibi
10 kişiyle tanışmışsam 7'si güvenilir çıktı.
Sana iyileri denk gelmiş.:)
Kalbime göre veriyor. 😌
Teşekkürler 🍀
Cevap
2Cevap
En yakının düzenbaz çıkıyor. Sosyal medya onun yanında melek.
Ben her zaman kendimi kanıtladım. Yalan olanı da er ya da geç yakaladım.
Onlarda bu soruyu kendilerine sordugunda, benim hakkimda ne cevap vereceklerini merak ediyorum açıkçası. Bana gore guvenilir degillerdi, hatta cok vasat kisilerdi, ben onlari gözümde büyüttüm sadece, bunu sonradan anlamis olduk ve tecrübe edindik.
Bugune kadar unutamadigim 10 a yakin kisi var
Hicbirj burdan degil
Sıfır
%2’si falan
Biri ben tabi
Seni tanımıyorum ki Kominikeysinn fkdjs
Tanısan seversin bence
İyi bakalım
%1 diyebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?