Kıskançlık adı altında yapılan saygısızlıkları normal karşılıyor musunuz?

Ben asla normal karşılayamıyorum. Bir insanın kıskanması anlaşılabilir ama bunu bahane ederek karşısındaki kişiyi kırması bana doğru gelmiyor. Kıskançlık bir duygu olabilir ama saygısızlık bir tercih.

#Aşkilişkileri
Kıskançlık adı altında yapılan saygısızlıkları normal karşılıyor musunuz?
Kıskançlık adı altında yapılan saygısızlıkları normal karşılıyor musunuz?
Cevapla