Bazen hayatımızda kıskanç, şirret fesat insanlar olur Gerek aile ortamı, gerek akraba, hatta iş yeri, ya da farketmezsiniz böyle bir arkadaşınız bile olabilir Arkanızdan konuşur, kuyunuzu kazar Tepkiniz ne olur?
Kıskanç ve fesat olduklarını anladığım anda mesafe koyar ve sınırlarımı belirlerim, onların olumsuz enerjisinden kendimi korurum. Sınırlarımı da bana zarar verememeleri adına çizerim, bana besledikleri olumsuz duygulara karşılık vermem ve beni etkilemelerine de izin vermem. Yaptıkları benden kaynaklanmıyor, onları değiştirmeye çalışmam bunun için kendimi de suçlamam. Kısaca kıskanç ve fesat insanlarla karşılaştığımda kendimi korumak için bunları yaparım, benim için en önemli olan şey, kendi mutluluğum ve huzurumdur