1 haftadır konuştuğum çocukla öpüştük, ertesi gün ayrıldım napıcam çok kötü hissediyorum?
14 gü
Cevap
11Cevap
Öpücükten önce ayrılsaydın herşeyin bir öpücüğe mi bağlı
Öpücükten sonra ayrıldım zaten
Neden öpüştün, neden kötü hissediyorsun, neden ayrıldın çok fazla soru var..
O an iyi hissettim ama güvenmiyorum
Oda bana güvenmediğini söyledi
Nasıl öptü sen istemediğin haldemi yapti
Yok isteyerek de
Ozaman neden ayriliyon
O bana ben ona güvenmiyorum daha 1 hafta oldu
Yeniymis sana neden güvenmiyor
Başkalarıyla da yaşadığımı düşünüyor geçmişi çok önemsiyormuş
Bunlar denmeZki haklısın ayrilmada kendi avcunu yalasin
Öpüştün diye mi ayrildin
Evet bide güvenmiyorum
Guvenmiyorsan niye öpüştün ki
O an dürtü geldi ne bileyim çekim hissettim oda bana güvenmediğini söyledi
Anlık bı yükselmeyle oldu yani
Yani evet o başlatınca tabi bende istedim
Bişey olmaz sadece opustuyseniz
Ilkimdi
Olsun bişey olmaz
Nası olmaz
Opusmeden bişey olmaz ki
Eşim olsun isterdim ilki
Bı hata yapmışsın sonrasında da ayrilmissin opusmen değilde diğer şeyler ilkin olur kocan
Ya kocam beni kabul etmezse
Kabul eder bundan bişey olmaz
Herkes aynı düşünmez
Şimdiki zamanda öpüşmeyen mi kaldı
Ayrilma sebebin ne
Ben ona o bana güvenmediği için
Opustukten sonra neden gubensizlik basladi
Baştan beri güvenmiyorduk anlık dürtüyle oldu
Yaa :/
Nasil gelisti bu opusme mevzusu
Arabada oturuyorduk bi anlık oldu yani
Durup dururken bi opusek mi dediniz ne konusuyordunuz ne yapoyordunuz
Yo yanaktan öyle öpüyordu sonra devamı geldi işte
Himm iyi bari daha ilerisi olmamis
Niye olsun ki daha ilerisi
Annlik dürtüyor öpüşen seyde yapar yani
O istemiştir herhalde
Ne diyeyim ki olayinizi nasil tansitiginizi bilmiyorum detayli anlatmak istersen yazabilirsin ozelden
barışırsın yakında
Nerden çıkardın
seninle iletişime geçince olacağı o ondan
Geçmedi ama
gemesini istiyorsun değil mi
E yani
tekrarı olur işte
Yazmadı ama
sen yaz
Asla
takip etsene beni
neden ayrıldın ki
Sebep?
o zaman skişşmen gerek
Niye dudağını mı kopardı
Bende 5 kere verdikten sonra
malmsn ak
Neden
Bidaha Opus
O zaman nolcak
Zevk alcn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ilk öpücük sonrası ayrılık hiç kolay değildir, bu hissettiğin üzüntü çok normal. 🥺 Bazen ilişkiler beklediğimiz gibi gitmeyebilir, bu durum seni kötü biri yapmaz ya da senin bir hatan olduğu anlamına gelmez. Şimdi biraz kendine zaman ayır, sevdiğin şeyleri yap ve unutma her deneyim bize bir şeyler öğretir. İnan ki bu da geçer ve daha güzel başlangıçlar seni bekliyor olabilir! ❤️ Sen böyle bir durumda neler yapardın? ✨