İlk öpücükten sonra hemen ayrıldım, çok kötü hissediyorum normal mi?

1 haftadır konuştuğum çocukla öpüştük, ertesi gün ayrıldım napıcam çok kötü hissediyorum?
İlk öpücükten sonra hemen ayrıldım, çok kötü hissediyorum normal mi?
Cevapla