İlk kez öpüştük ve hiç bir şey hissetmedim, normal mi, ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla ilk kez öpüştük fakat ona her ne kadar belli etmemiş olsam da hiçbir şey hissetmedim. Bunun sebebi ne olabilir? Ondan gerçekten hoşlanıyorum ve tekrar öyle bir şey olduğunda boş hissetmek istemiyorum :( Ne önerirsiniz?
İlk kez öpüştük ve hiç bir şey hissetmedim, normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla