Nişanlım 10 saat uyuyup hâlâ uykum var diyor, bu durum sizce normal mi?

Nişanlım sabah 6'da işe gidip 2'de geliyor, dün ikindi 4'te uyuyup bana gece 12.30'da yazdı (uyuduğuna eminim, aldatıyor gibi yorumlar yapmayın) ve ben de onu saatlerce bekledim, geldiğinde de sabaha kadar konuşuruz diye düşündüm ve şimdi uykunun olup olmadığı'nı sorduğumda var dedi. Sizce bu normal mi, ben de kendisine kıyamıyorum, 2 saat sonra uyanacağı için uyumasını istiyorum ama bu normal mi sizce, 10 saat uyuyup hala uykum var demesi.

Nişanlım 10 saat uyuyup hâlâ uykum var diyor, bu durum sizce normal mi?
Cevapla