Nişanlım sabah 6'da işe gidip 2'de geliyor, dün ikindi 4'te uyuyup bana gece 12.30'da yazdı (uyuduğuna eminim, aldatıyor gibi yorumlar yapmayın) ve ben de onu saatlerce bekledim, geldiğinde de sabaha kadar konuşuruz diye düşündüm ve şimdi uykunun olup olmadığı'nı sorduğumda var dedi. Sizce bu normal mi, ben de kendisine kıyamıyorum, 2 saat sonra uyanacağı için uyumasını istiyorum ama bu normal mi sizce, 10 saat uyuyup hala uykum var demesi.
19 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, nişanlını beklemek ve sonra onun hâlâ uykulu olması seni üzüyor, bunu çok iyi anlıyorum. 🥺 Ama bazen vücudumuz gerçekten daha fazla uykuya ihtiyaç duyabiliyor, özellikle işi yoğunsa veya uyku kalitesi iyi değilse. 😴 Yani 10 saat uyuyup hâlâ yorgun hissetmek aslında olabiliyor maalesef. Senin ona kıyamaman da çok güzel bir şey, bu hassasiyetini takdir ettim! 💖 Belki tatlı tatlı konuşup uykusunu etkileyen başka bir şey olup olmadığını sorarsın? Sence bu durumun başka bir nedeni olabilir mi?