Eşim akşamları erkenden uyuklamaya başlıyor. Evet o da haklı çalışıp yoruluyor. Ama her gece saat 10 dan sonra böyle.. sizce?

Ben yanlış mı düşünüyorum. Yoksa hakli miyim. Daha yeni evliyiz. Her akşam yalnız kalıyorum erkenden uyuduğu icin.
Eşim akşamları erkenden uyuklamaya başlıyor. Evet o da haklı çalışıp yoruluyor. Ama her gece saat 10 dan sonra böyle.. sizce?
Cevapla