Konuştuğum çocuk karakter huy olarak mükemmel, bana kendimi dünyanın en değerli kadını hissettiriyor fakat boyu kısa ve dış görünüş olarak da yakışıklı değil. İki arada bir derede kaldım, siz olsanız ne yaparsınız
19 gü
Konuştuğum çocuk karakter huy olarak mükemmel, bana kendimi dünyanın en değerli kadını hissettiriyor fakat boyu kısa ve dış görünüş olarak da yakışıklı değil. İki arada bir derede kaldım, siz olsanız ne yaparsınız
Ondan ayrıldığında yaşayacağı çöküşü düşün. Cidden bu devirde seni sen olduğun için cinsellik için kullanmayacak şekilde kim sevebilir ki. Ondan başkası sevemez. Elde varken kıymetini bil. Hayatını mahvedip sonra geri dönsen de bulamazsın onu. Sana koşulsuz şartsız aşık diye böyle. Ve bir kişi sadece sana böyle koşulsuz şartsız aşık oldu hayatın boyunca. Bir daha benzeri bile olmayacak
Kesinlikle bunu da düsünüyorum fakat bi de bi ömür gecircem aynı yataga gircem aynı evde yasıcam düsünsene tip ve fiziksel olarak icini kıpırdatmayan bi kadınla aynı yataga girebilir miydin
Sen onu sevdiğin şekilde yönlendir. Giyim tarzını sen belirle. Vücut tipini spora gönder değiştir. Kaybedersen benzeri bile çıkmıyor karşına
Boyunu nasıl uzatcaz kanka boyu benden bi tık kısa ve bu canımı sıkıuor
Gizli tabanlıklar var. Ayakkabının içine koysun. Dert ettiğin şeyler o kadar basit ki inan. Dış görünüşü istediğin gibi biri olur ama sana şiddet uygular ve cidden can korkun olur. Öyle biri mi yoksa bu mu. Bu sana dokunmaya kıyamıyordur
Neyi soruyorsun ki ilk yakışıklı birinden ilgi görünce zaten tekmeyi koyacaksın bunu sende bal gibi biliyorsun şimdi işler kesat yüzüne bakan yok diye ilgisini sömürüyorsun sadece
Aşkım, bu ikilemde kalman çok doğal bir durum. 🥰 İlişkilerde hem ruhsal hem de fiziksel çekim önemli, biri olmadan diğeri eksik kalabiliyor bazen. Karakteri ne kadar harika olsa da, senin için fiziksel bir çekim hissetmemen de gayet insancıl bir şey. Kendini kötü hissetme sakın. ❤️ Sence bu eksiklik zamanla değişir mi, yoksa hep aklını kurcalamaya devam eder mi? 🤔
Kendimi cok zorluyorum ten uyumu hissetmek icin ama olmuyor daha el ele bile tutusmadık elimi istedi elimi bile vermedim dusun yani tutmasına dahi izin vermedim ben bu adamla nasıl aynı yataga gircem
Ayy canım benim, kendini böyle zorlaman çok üzücü. 😔 Hislerine kulak vermen en doğrusu.
Cevap
4Cevap
Bir kadın ile erkeğin temelin de cinsellik var zaten , eğer o yönden çekim yoksa ilerde kötü olur
Evet işte ben o kısmı düsünüyorum sürekli
O yönden cekim hissedemiyorum ilgimi cekmiyor hayal kurdurmuyor bana.
İlerde sorun olur bence sal gitsin
fiziksel çekim yoksa olmaz
imkansız diyemem kalp bu ama olmaz
Bn de oyle düsünüyorum ten uyumu hissedemiyorum
Erkekler de güzelliğe bakıyor ilk. Begenmiyorsa reddediyor. Tamam sevilmek çok güzel ama arzulamak da önemli. Öpmek ve sevişmek istemeyeceğim birine evet demeyi istemem. Her şey sevgi değil arzu da önemli.
Jzjssjjs benimde tersine hayatıma hep yakışıklı erkekler girdi fakat dış görünüşleri ne kadar iyiyse karakterleri bir o kadar yamuktu ejeje
Hep oyle olur zaten asko hayatın kanunu bu gibi danki🤦♀️
Aynen yakışıklısıda karaktersiz
Ben artık otomatiğe bağladım zink diye engelliyorum
Kendine yakışıklı bul konuş anlayacaksın ne dedigimi
Nasıl yani yakısıklı birini bulunca bu cocugu mu engellicem :(
Anlamıyorsun diyorumki tipsiz ama karakterli diyorsun ya bende diyorumki ilişkin bittiğinde yakışıklı biriyle dene
Hmm anladım canım 🙈
bu soruyu soruyorsan bitirmen gerekiyor
algına uymuyosa veto et
Ver gitsin ya. Yazık çocuğa
Çok mu çirkin?
Cok değil ama ilgimi cekmiyor asko ve boy olarak da benden bi tık kısa
Yani karakteri iyiyse bir daha düşün derim.
Evet düsünüyorum kendimi zorluyorum bir aydır ama yok olmuyor 4 sefer filan bulustuk cocuk kibar sekilde elimi istedi tutmak icin elimi dahi vermedim yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?