Bir çocuktan hoşlanıyordum sevgili olduk beni gerçekten çok seviyor bellide ediyor ama ben ilişkileri sürdüremiyorum ne yapacağım?

5 yıldır bir çocukla konuşuyordum ve sonunda sevgili olduk. Beni gerçekten çok seviyor hissettiriyor ama sanki ilişkiler bana göre değil gibi neden böyle oluyor anlamıyorum bir anda soğuma gibi bir şey geliyor aslında soğumuyorum ama şöyle anlatayım birbirimize hayatım, canım gibi kelimeler söylerken bile içimden gelerek değil o söylediği için söylüyorum ama sevgili olmadan önce böyle değildi. Hayatım boyunca kimseyi gerçekten sevemeyeceğim gibi hissediyorum. Sizce neden böyle oluyor veya ne yapmalıyım?

Bir çocuktan hoşlanıyordum sevgili olduk beni gerçekten çok seviyor bellide ediyor ama ben ilişkileri sürdüremiyorum ne yapacağım?
Cevapla