Hiç çok sevmenize rağmen olmayan, sürekli sorun çıkan bir ilişkiden ayrılmak zorunda kaldınız mı, karşı taraf ilişki içinde soğuk, ayrılınca arada yazan biri ve 3 yıldır her ayrılıkta dönen biri, onun yüzünden psikolojim bozuldu, bir tarafım ne olsa da aşkını yaşa diyor, zorla sık diyor, o istemesin ayrılsın, kapatsın bu defteri, diğer tarafım zaten sonu yok gururuma yediremiyorum, ayrılan taraf benim ama sebebim günlerce bana hiç mesaj atmaması, ben yazarken dönüyor ama o yazmıyor, ben de o yazsın ilgi istiyordum, sabah bir günaydın, gece bir iyi geceler demesini, yok ama yapmadı, dönen o olmasına rağmen bana yoğunum dedi, başkalarına yazıyormuş
18 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer