Ayrıldığın ama unutamadığın toksik ilişkiyi nasıl bırakırsın, ne yapmalısın?

Hiç çok sevmenize rağmen olmayan, sürekli sorun çıkan bir ilişkiden ayrılmak zorunda kaldınız mı, karşı taraf ilişki içinde soğuk, ayrılınca arada yazan biri ve 3 yıldır her ayrılıkta dönen biri, onun yüzünden psikolojim bozuldu, bir tarafım ne olsa da aşkını yaşa diyor, zorla sık diyor, o istemesin ayrılsın, kapatsın bu defteri, diğer tarafım zaten sonu yok gururuma yediremiyorum, ayrılan taraf benim ama sebebim günlerce bana hiç mesaj atmaması, ben yazarken dönüyor ama o yazmıyor, ben de o yazsın ilgi istiyordum, sabah bir günaydın, gece bir iyi geceler demesini, yok ama yapmadı, dönen o olmasına rağmen bana yoğunum dedi, başkalarına yazıyormuş
Ayrıldığın ama unutamadığın toksik ilişkiyi nasıl bırakırsın, ne yapmalısın?
Cevapla