Uzun süreli toksik ilişkiden çıkınca kendinle kalma evresi nasıl geçer?

Merhaba arkadaşlar.3 senelik toksik ilişkim 25 gün önce sona erdi. Ama çok yalnız hissediyorum. Üniversitedeyim. Ne yapacağımı bilemez haldeyim. Koskoca şehirde bir başıma kaldım. Eskiden hep onunlaydım. Gezer eğlenirdik. Şimdiyse yurttayım akşama kadar. Toksikti, devamlı küfür ederdi bana, aşırı kıskançtı. Iyi ki de bitti. Ama olsun işte. Bir garip. Nasıl atlatılır bilen eden tecrübesi olan varsa anlatabilir mi?

Uzun süreli toksik ilişkiden çıkınca kendinle kalma evresi nasıl geçer?
Cevapla