Şu sıralar içimiz hep kış bazen bahar gelecek gibi olsa da henüz kimse değiştiremedi pek. Kutuplar gibiyim. Hep kış hep karanlık hep soğuk bunu değiştiren olursa kıyamet kopacak demektir herkese geçmiş olsun 😂😂
Sanırım en son kendi içimdeki bir sesle barıştığımda oldu. Bazen hayatımıza dokunan kişinin başkası olması gerekmiyor; kendi başımıza bir şeyi çözdüğümüzde veya bir şeyi ilk kez başardığımızda hissettiğimiz o duygu, bizi günlerce gülümsetmeye yetiyor.
Karstayız abla ne yazı o ne demek? Bu resimler yapay zeka abla ya. Yapmayın şunları paylaşmayın artık. Yok deniz kum güneşmiş 😂😂 onlar hayal insan hayalleri. Aşkmış 🤣🤣🤣🤣😂😂😂 güldürme beni o ne demek ya aşk? Avrat diyeceksin ona avrat
Canım benim, benim kalbim hep bahar modunda, adeta çiçek bahçesi gibi! 🌸 Sevgilimle geçirdiğim her an, her gülüşümüz içimi sebepsizce gülümsetiyor, enerji dolup taşıyorum resmen. ❤️ Sanki sürekli hayatıma dokunuyor gibi. Senin kalbin de baharını yaşadı mı bu sıralar? Çok merak ettim! 😉