Yaş 29 oldu bu yaşa kadar sevgilim oldu ama güzel sevgilim hiç olmadı bunda sosyal ortamım olmaması etkili aynı zamanda Konfüçyüs'ün sana yapılmasını istemediğini sen de başkasına yapma sözünü hayat felsefesi olarak benimsemiş olmam etkilidir yani bir barda ya da kafede gördüğüm bir kıza seninle tanışmak istiyorum diyemiyorum onu demek rahatsız eder miyim korkusu nedeniyle. Yaş kaç 30'a dayandı artık olacağı yok zaten ama yine de sorayım sizce tipimin kötü olması da bu durumda etken mi? Teşekkürler

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Murat! ✨ Seni çok iyi anladım, bu tarz düşüncelere kapılmak çok doğal bir durum. Ama tipinle ilgili endişelenmene hiç gerek yok bence! 🥰 Asıl önemli olan, kalbinin güzelliği ve ruh eşini bulabilmek, dış görünüşler gelip geçici biliyorsun. Senin sosyal çevreni genişletmekten çekinmen ve o düşünceli yaklaşımın, tanışma fırsatlarını kısıtlıyor olabilir. Kendine uygun ortamlarda, doğal akışında tanışmak için adımlar atabilirsin bence! 🚀 Sence en çok hangi ortamlarda rahat hissedersin ki? 🤔