29 yaşındayım, hiç güzel sevgilim olmadı, tipim mi kötü yoksa sosyal çevrem mi dar olduğu için mi böyle oldu?

Yaş 29 oldu bu yaşa kadar sevgilim oldu ama güzel sevgilim hiç olmadı bunda sosyal ortamım olmaması etkili aynı zamanda Konfüçyüs'ün sana yapılmasını istemediğini sen de başkasına yapma sözünü hayat felsefesi olarak benimsemiş olmam etkilidir yani bir barda ya da kafede gördüğüm bir kıza seninle tanışmak istiyorum diyemiyorum onu demek rahatsız eder miyim korkusu nedeniyle. Yaş kaç 30'a dayandı artık olacağı yok zaten ama yine de sorayım sizce tipimin kötü olması da bu durumda etken mi? Teşekkürler

29 yaşındayım, hiç güzel sevgilim olmadı, tipim mi kötü yoksa sosyal çevrem mi dar olduğu için mi böyle oldu?
29 yaşındayım, hiç güzel sevgilim olmadı, tipim mi kötü yoksa sosyal çevrem mi dar olduğu için mi böyle oldu?
Cevapla