25 yaşındayım hiç güzel sevgilim olmadı sizce tipten mi kaynaklanıyor?

Herkese merhaba 25 yaşındayım doktor olarak görev yapıyorum 177 boyundayim bu yasa kadar sevgilim oldu ama maalesef görünüşünü beğendiğim bir sevgilim hiç olmadı o yüzden de ayrılmak zorunda kaldım. Elbette ben nasil güzel kız istersem kızların da yakışıklı erkek istemek en doğal hakkıdır. Sizce tipimden dolayı mı güzel kızlar bakmıyor? Objektif cevaplarsanız sevinirim

25 yaşındayım hiç güzel sevgilim olmadı sizce tipten mi kaynaklanıyor?
25 yaşındayım hiç güzel sevgilim olmadı sizce tipten mi kaynaklanıyor?
Cevapla