23 yaşıma kadar ne dostum oldu, ne de sevgilim. Güzel olmadığım anlamına mı gelir?

Güncellemeler
+1 yıl
Bi insan böyle kaderi olacağını bilse dünyaya gelmek ister mi zaten her şeyim mükemmel olsa bile çok kötü bir ailem var çok kötü iğrenç annem var 6 yıldır anne demeye dilim varmıyor anne demiyorum 6 yıldır
Güncellemeler
+1 yıl
İsteyenler elbet çok oldu instadan günde 50 istek geldiği oldu ama kendi tipim olan ince yüzlü yakışıklı esmer uzun birini bulamadım ya evet Türkiye’nin geneli esmer olmasına rağmen bulamadım çok ilginç değil mi bi tane yok ya yakışıklı biri evet benim de hayalim bu yakışıklı sadık adam olması ona ait olmak onun için kötü şeyler dışında her şeyi yaparım çok sıkıldım bu hayattan onsuz hayattan
23 yaşıma kadar ne dostum oldu, ne de sevgilim. Güzel olmadığım anlamına mı gelir?
Cevapla