Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı.
20 güAldatma sayılmaz kanka büyütme bu kadar sadece eklemiş üzme kendini
02 Yorumla- 20 gü
dalga mı geçiyorsun :(
- 20 gü
Yok vallahi dalga geçmiyorum kız
Gizli Üye(18-24)20 gü7 yılda altında kaç kız kaldı kimbilir gizli gizli eklese ne yazar
020 Yorumla- 20 gü
nasıl yani birlikte de mi olmuştur :( inanmıyorum ya konuştuguna bile ki bir de birlikte olacak :(
Cevap sahibi20 güAh siz kızlar bazen çok saf olabiliyorsunuz
- 20 gü
biz birlikte olduk ilk defa benimle oldu yani sayılır 18 yaşındayken bir hata yapmış sadece onun dışında ilki bendim başkasıyla yaptığını sanmıyorum. yani inşallah öyledir çünkü sağlık açısından ve iğrenç ya başkasıyla yaptıysa çıldırırım
Cevap sahibi20 güTamam böyle diyorsa kesin yapmıştır ve yapmaya devam ediyordur eğer uydurduğumu iddia ediyorsan KS de anket başlat ve gör erkeklerin hepsi yapmıştır der çünkü erkekler birbirlerini bilir (ben öyle olduğumdan değil)
- 20 gü
biz birlikte olduk benimle evlenmeyi düşünüyor ya o yüzden önden yapmadı vs 7 yıl beni sevmiyorsa neden sevgili
- 20 gü
nasıl diyorsa yapmıştır kesin
Cevap sahibi20 gü18 yaşında hata oldu da olmadı gibimsi konuşuyorsa 18 de cayır cayır yapmış bir kere orası yalan ayreten 7 yıl boyunca bedava kullanabileceği birini bulmuş kaçırır mı? sana masraf bile yapıyordur allah bilir
- 20 gü
18 de ben hayatında yokken iş yerinden bir kız onu kandırmış kanına girmiş onla yapmış hataydı dedi. ama sen ilkimsin der pişmanım vs
- 20 gü
öyle mi dersin masraf derken evet geliyor yanıma vs otel vs biz kendi aramızda sözlüyüz bile altın yüzük aldı ikimize de 1 2 yıl önce :(
Cevap sahibi20 güYav akıl var mantık var çocuk mu kandırıyor tamam bana da yürüyen oldu ama cinsel anlamda hiçbir kız irtibat kurmadı veya kandırmaya çalışmadı, seni resmen çocuk kandırır gibi kandırmış haberin yok, canım yerine koyup arkandan dalga geçmiştir kesin o devirde öyle bir olayın yalanması im kan sız kalıbımı basarım hangi erkeğe sorarsan sor
- 20 gü
nasıl bir olayın yalanması anlamadım hiç
Cevap sahibi20 güSlk dicektim canım'a çevirdi KS
Cevap sahibi20 güYaşanması*
- 20 gü
üni okurken hatta bir kız buna birlikte olma teklifi etmiş o da yok demiş
Cevap sahibi20 güYemliyor seni haberin yok
- 20 gü
ben beni sevdiğine inanıyorum hatta bazn beni kullanıyor musun derim hayır der 7 yıl napıyım senle kullansam der bulsam bir sürü kadın var İstanbul'da der. ayrıca face aramalarında escort araması da yapmış tarihini bilmiyorum sordugumda sendne önce falan dedi de bilmiyorum. bir keresinde de kacgalıydık onla konusmuyordum ama o hataluydı yine gitmiş date tanısma uygulamalrı indirmiş kullanmış birini 3 4 tane bildirim vardı cunku instagramında karıstırdım da görüydüm. indirdim sana kızıp ama kullanmadım vs dedi.
- 20 gü
ne düşünüyorsun ya ama saf temiz ona inanan bir kızım. hatta bazen ayrılırken sey derdi seni kandırırrlar dikkat et. kendi kandıramaz gibi geliyo anladın mı ve gerçekten istese kız bulur si. k. e r yani illaki
Cevap sahibi20 güŞunu unutma hiçbir insanın her şeye bir bahanesi olamaz, umarım ben yanılıyorumdur ve sen haklısındır ama şunu sana söyleyeyim bir erkeği en iyi başka bir erkek tanır ve bu anlattıklarına bakılırsa seni resmen enäyi yerine koyuyor ve açık açık kullanıyor. Ayrıca senin için masraf yapmıyor sadece cinsel ihtiyaçlar için masraf yapıyor ayreten git o yüzüğe de bir baktır derim gerçek olup olmadığı bile şüpheli. İyi geceler
- 20 gü
yüzüğü birlikte aldık gerçektir de fiyatı ucuzmuş biraz kazıklanmışız aldığımız yerde.
- 20 gü
neden benim gibi iyi birini saf temiz birini kandırsın bu kadar kötü olabilir mi bir insan
20 güAldatmis sayilir o kizlar ne yapti allah bilir
04 Yorumla- 20 gü
nasıl yani :( konuşmamış
- 20 gü
Ne biliyon konusmadigini
- 20 gü
hesaplarında varım görmedim instgarmda yani faceye yeni girdim ama yakalayamadım sadece istek attıklarını gördüm
- 20 gü
Him
Anladim
O zaman sen bilirisn
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
20 güYakalanmasa devam edecekti.
O açıdan bak.083 Yorumla- 20 gü
evet daha yeni fark ettim facedekileri. ben de onu ayrılmıştık ama 1 2 kez aldattım ayrıyken. ayrıyken bence aldatma dğeildi yine de ama of bilmiyorum sence bunlar affedilebilir mi
- 20 gü
Normalde affedilmez.
İnisiyatif sana kalmış - 20 gü
onu seviyorum. ama neden böyle oluyor anlamıyorum. beni sevdiğini de biliyorum
- 20 gü
Doyumsuzluk hastalıktır.
- 20 gü
pişman olmaz mı düzelmez mi
- 20 gü
Düzelme ihtimali var.
- 20 gü
nasıl var
- 20 gü
Pişman olur, çok korkar biter diye, yapmaz belki bir daha
- 20 gü
nasıl olabilir bu napmam gerek
- 20 gü
Burası senin kilitlendigin nokta işte.
Sen en çok tavrını koyarsın.
O anlarsa Anlar. Anlamayan hiç anlamaz. - 20 gü
nasıl koycam ayrılıyım mı 1 2 ay
- 20 gü
Ayrilmana gerek yok.
İlişkiyi normal şekilde sürdür.
Ufak yanlisini görürsen ağzına s. c sadece - 20 gü
yukarda gizli üyenin yorumlarını ve benim yazdıklarımı okur musun rica etsem?
- 20 gü
Okudum.
Birlikte olmuş veya olmamış, ben bu kısımda değilim.
Sen bu adamı ne olursa olsun kabullenmissin.
Bana eş olur, yoldaş olur onayı vermişsin.
Bundan öte ne olabilir?
Adamın yapısı anladığım kadarıyla şu, elli tanesiyle de yatıp kalksam ben bir tek eşimi bilirim, severim.
Gibi bir şey yapısı.
- 20 gü
nolcak peki? kimseyle konuşmadım dedi kimseyle birlikte olmadığına da inanmak istiyorum. konuşmadığına da çok çaresizim ya ben onu seviyorum ya onun da beni sevdiğini bazen gösteren hareketeri var yani beni düşünüyor vs napıcam ben ya
- 20 gü
Sevmese sozlenmez zaten.
Çaresizliğin neden? - 20 gü
bu söz kendi aramızda benim ailem onu bilmiyor istemediği için annem onu ırkından dolayı Şu an bilmiyor onun ailesi beni biliyo. sözü de kardeşi biliyo annesi biliyo mu tam bilmiyorum. çaresizliğim ne yapacağımı bilmiyorum affetmeli miyim affetsem nasıl güvenicem ben bu adama güvenimbitti. seviyorum bu yetecek mi nasıl güven verecek hiçbir şey bilmiyorum. aynı seyleri yaşamak istemiorum barışıp onsuzluk çok canımı acıtıyor yalnızlık ona bağlandım çok.
- 20 gü
Bu ilişki içerisinde güçlü olmayı öğrenmen gerekiyor.
Kaybetmekten de korkuyorsun, ilk asman gereken korku.
Korkmamayi başaramazsin
Korkularının üstüne gitmeyi basarirsin.
Korkutma aldanmadan gerçek tepkini ve tavrını koy.
İçin rahat değil çünkü gerçek anlamda tepkini koymaktan korkuyorsun - 20 gü
nasıl koycam ya adam yok ortada. bu olayı gündeme getirdiğimden beri elimde delil var takip ettikleri kabul etmiyor ya ben yapmadım bile diyo bazen. ya hafifletiyo ben seni aldatmadım boş bir şeydi. sadece sen önemlisin. hepsini silcem vs. gerekirse ayaklarına kapanırım vs. bu olay gündeme getirdiğimden beri inkar ediyor. delil var inkar ediyo ben yapmadım beğenmedim. bilmiyorum. sonra istek attım evet diyo bazen hataydı. boş bir şeydi. saçma ve yanlış ben snei aldatmadım günahım yok yanlış yaptım. seni aldatmaya yemin ederim cesaretim de yok öyle bir şey yapmam da tek hatam istek atmam hayvan gibi pişmanım vs seni kaybetmek istemiyorum benim sadece istediğim sensin eşeğim benim tek tanıdığım kadın sensin. hiçbir alakam yok bunlarla hatta harem kurmussun hareminde mutluluklar diyorum ne haremi gülen surat atmış
bu akşam da bitti dedim yorumlarda biri gör bir anlarsın ne hissettğini vs dedi ara dedi görüntülü aradım ben bitti dedim. ayrılık mesajı attım halısahaya gidiyo maça 1 saat 10 dk sonra yazarım maç geç başlayacak önceki maç uzamış falan yazmış sonra da inşallah falan görüntülü konusurken de yürüyordu pek anlayamadım ama bana dedi ki üsrtündeki güzelmiş. seni seviyorum vs şeyler dedi hiçbir şey olmamış gibi inanailiyo musun? - 20 gü
ve bu olaydan beri bu aldatma kız ekleme muhabbetinden beri daha az yazıyor ben yazmadığım için ben uzun uzun yazınca da az yazıyor kısa vs hemen yazmıyor vs
- 20 gü
Sana karşı oldukça rahat.
Bu rahatlığı seni kaybetmeyecek olduğundan emin olduğu için alıyor.
Çünkü onu kaybetmeyi şu an sen göze alamazsın.
Ancak zaman içinde onu kaybetmeyi göze alacak hâle gelmelisin ki onunda g. Tü tutuşsun.
Gidemeyeceginiz, mecburiyet hissettiginiz ilişkiler toksiklik doğurur. - 20 gü
napıcam ben? bana bir şey öner bu adam beni seviyor mu benim bunu artuk anlamam gerek. kandırıyor mu? yani amacı ne evlenmek istiyo diye biliyorum. :( bennim bu adamın gerçek yüzünü ortaya çıkartmam gerekiyor. iyi ya da kötü anlamda artık neyse. bana bir şey öner ben şimdi napmalıyım?
- 20 gü
- Artık daha soğuk ol
- Sürekli ilk adimi atan taraf olma
- ilgiyi alakayı azalt
- ilişkinin ciddiyetinden uzaklaş
İkna olana kadar bu durumu sürdür.
Bu durumda muhtemelen ayrılık kozunu ortaya atacak.
O kozu oynarsa bırak ayrılsın, restini çek, gidiyorsa anla ki seni sevmiyor - 20 gü
affet mi diyorsun yani? zaten gözümde çok küçüldü. ama seviyorum yai sevmekten bir günde vazgeçilmiyo. affettim mi dicem şimdi ne dicem. ciddiyetinden nasıl uzaklaşcam ilişkinin
- 20 gü
Affet demiyorum.
Sadece konuyu kapat gecistirerek.
Çünkü onun yaptığı bu.
Ama bu konu asla kapanmasın, bahsettiğim şekilde tavrinla hep tazelensin - 20 gü
AYRILSAM 1 2 AY DAHA ETKİLİ VE MANTIKLI OLMAZ MI KAYBETTİĞİNİ GÖRÜR VS AMA BU DA ONA BİR CEZA GİBİ OLUR ÖZLER ANLAR PİŞMAN OLUR VS BELKİ DÜŞÜNÜR DE
- 20 gü
Kaybetmeyi göze alıyor musun?
- 20 gü
MÜSAİT OLUNCA SON KEZ BİR DAHA ARA DEMİŞTİM AZ ÖNCE ONDAN DA VAZGECTİM YAZMIŞTIM BİTTİ SONSUZA KADAR YAZDIM. BAK ŞİMDİ MAÇ BİRMİŞ. YİNE YAZDI AŞKIM MAÇ BİTTİ HAYIR NE OLURSUN YAPMA SENİ ÇOK SEVİYORUM YAZMIŞ.
- 20 gü
Sen onu kaybetmeyi göze alıyor musun ,?
- 20 gü
GÖZE ALIRIM ÇÜNKÜ MECBURUM. O BENİ KAYBETTİ ÖYLE DÜŞÜN. 1 2 AY AYRILIK SONRASINA BAKARIM.
- 20 gü
BEN ONU KAYBEDECEĞİMİ DÜŞÜNMÜYORUM AÇIKÇASI. YANİ SANMAM.
- 20 gü
Sen kaybetme ihtimalini düşün.
Kaybetmeyi göze al.
Duruşunu ve tavrını uzun süre bozma olacağına varır
Bunun üzerine taviz verirsen hepten ipleri eline verirsin
Ya hep ya hiç diyeceksin - 20 gü
NAPIYIM YANİ ŞİMDİ SENCE? NASIL ALCAM GÖZE
- 20 gü
Yani olay şu ki
Sen tavrını koy
Giderse gitsin
Cabalarsa ikna olana kadar taviz verme - 20 gü
BİR BULUŞSAK BİTİ ZATEN TAVİZ VERMEMEK MÜMKÜN DEĞİL. SIRNAŞIK BİRİ BANA ÇOK BÜYÜK HATA YAPTI BAĞIRDI İNSAN İÇİNDE REZİL ETTİ KÖTÜ DAVRANDI HİÇ SEBEP OLMAMASINA RAGMN DOĞRU BİR SEBEP. ONU AFFETTİM DEDİM BULUSUNCA BANA YAKLAŞMA SINIRLARIMA SAYGI DUY. BULUSUNCA ZORLA ELİMİ TUTTU SARILDI ÖPTÜ. DAYANAMIŞMIŞ SINIRLARIMI AŞMICAKSIN DEDİM AŞTI HATTA BİZ O GÜN OTELDE BİRLİKTE BİLE OLDUK.
- 20 gü
KONUŞAYIM MI YANİ ONLA ŞİMDİ NORMAL BİR ŞEKİLDE NAPCAM
- 20 gü
Verebileceginden fazlasını vermişsin.
Bence karşına al cifdi konuşma yap
Düzgün bir zamanda de ki
Böyle böyle düşündüm bana çok haksızlık ettin hakkımı yedin, çok adaletsizliğe uğradım.
Ben buna tahammül etmek istemiyorum diyeceksin.
Yalvarirsa kivirirsa ciddiye almazsa son sözüm bu ne halin varsa gör deyip restini çek - 20 gü
YÜZ YÜZE Mİ TELEFONDA MI? BEN BUNA TAHAMMÜL ETMEK İSTEMİYORUM DİCEM. AYRILIK KONUŞMASI MI YAPCAM YANİ ANLAMADIM. ONA GÖRE Mİ DEVAM EDİCEM. NAPARSA DEVAM EDİCEM NAPMAZSA BİTİRCEM?
- 20 gü
Ne yaptığını boş ver.
Sen her koşulda bu ilişkiye son veren taraf olacaksın.
Yüz yüze olursa sağlıklı olur - 20 gü
Bitireyim mi yani? Ne diyim ona gel konuşalım son kez mi? Bitircek miyim? Sonsuzakadar :( onu seviyorum ya bir ihtimal yok mudur bizim için
- 20 gü
Seni anlıyorum ama beni aldattı, ihanet etti, ciddiye almıyor diyorsun.
Sen buna müsamaha gösterirsen bundan daha çok cesaret alır - 20 gü
Evet napıcam sonsuza dek ayrılık mı
- 20 gü
Şimdilik ayrılık
Çaba gösterirse duruma göre beraberlik veya ayrılık - 20 gü
Ne kadar sürmeli bu ayrılık ve ne diyim bir gün gel konuşalım mk diyim yoksa bitirmek için gel mi diyim. O zaman da gelmez belki
- 20 gü
Konuşmamız lazım diyerek çağır o bile yeter
- 20 gü
Ben çok üzgünüm ya ben bunlaro hak etmedim sadece sağlıklı huzurlu mutlu bir ilişki istemiştim onunla güvenli
- 20 gü
Yedi yıl hiç az bir zaman değil ki...
Keşke beraber olduğun kişi de bunun bilincinde olabilseymis...
Ama insan işte, değişim bazen hayırlı olmuyor.. m - 20 gü
Beni sevmediğini düşünüyorum artık bazen kendini mi kandırıyor bilmiyorum. Benimle birlikte. Bir de ben saf bir insanıö temiz kalpli ilklerimi onunla yaşadım. Babam Vefaat etti benim mesela 9-10 yaşındaykrn o da seni hiç burakmıcam babanın emanetisin derdi bana ona söz verdim ben falan. Bilmiyorum benim yanımda ağlayan biri kimsenin yanında ağladışını görmedim. Babasını falan hatırlayıp ağlar bazen çok yalnız hissediyorum vs der evdekilerle kavga edince der ağlar. Ben varım derim. Birlikte kaldığımızda gece yarısı karnımın ağrıskna ağlarım o da gözlerini açmasa bile benle konuşurken masaj yapar. Sokakta karnım geçsin diye sıcak su bal buldu karıştırdı bana otelde de öyle. Bilmiyorum anlıyo musun çok tutarsız her şey . Bazen diyorum bu adam beni seviyor çünki gecenin bir kötü kalkıp ayaklarıma sıcak su ısıttıgı da oldu karnım ağrıyor diye. Genel olarak beni düşünen biri her şartta. Anlamlandıramıyorum. şu an da bu aldatma mevzusundan sonra eskisi gibi yazmıyo az yazıyo hemen yazmıyo çok yazmıyo çok kötü hissediyorum hislerimi önemsemiyor nasil olduğumu bem onu özlüyorum 😭😭
- 20 gü
Şöyle bir şey söyleyeyim
Bazı kişiler çapkın olur
Hayatındaki insanı sever, çok sever, canını verecek kadar, her şeyini verecek kadar
Ama huy işte, o çapkınlıgi bırakamaz
Senin sevgilinde olan da bu işte
Ve ayrıca, yedi yıl olmuş, bu ilişkinin evliliğe ulaşması gerekiyor artık çoktan beridir
Basın sağolsun bu arada mekanı cennet olsun inşallah - 20 gü
Amin inşallah. Evliliğr ulaşmadı gerekiyor evet de annem karşı o yüzden açıklamıyorum o da bana sürekli annenle tanışmak istiyorum diyor yani benden bahset annene vs diyor bu ara da dedi. Ama ben tam olarak ondan emin olamıuşruö güvrnimi zedeleyecek davranışları olduğu için bir keresinde fr boğazımı tutmuştu sıköasa bile sinirlenip. Öfkesi siniri var insan içinde konserde bana bağırıp rezil etmişti ve ayrıldıö ondan dedim psikolojga git şart koştumdedim bana gittim dedi ben onla konuşuyuö diye yalan söylemiş. şu an öfkesi yoktu yani yenmiş gibi biraz ne yaptıysa artık. Ve ben ona tam olarak güvenemiyorum belki de ilk günden beri bu yüzden mi bu istekleri attı acaba diye fetva düşünüyorum bazen bir keresinde telegram da ona cevap vermeyecrk kuzum bir kadına merhaba selam yazdığını görüp onu aff etmiştim zor da olsa. Çünkü kadın zaten ona cevap vermeyecektir açık saçık fotoğrafları olan bir kadın dı bir keresinde telefonunda virüs inmiş bir sürü p*rno videolar vsrdı virüs dedi inandım. İnstagramda açık çıplak oynayan çıplak kadın videolarına bakmış yakaladım affettim.
- 20 gü
Pek çok şeyi görmezden geldin, çünkü tekrar etmeyeceğine inanmak istiyorsun.
Ama işte bu konuda güçlü olmaya ihtiyacın var, onsuzluk ihtimali de artık seçenek olmalı sende - 20 gü
Biz mutlu olmayı başarabilir miyiz bu saatten sonra bilmiyorum. Ben ona güvenemem yani güvenim eksilerde. Galiba artik bizden olmaz 😭😭güven yok saygı yok dürüstlük yok bunlar olmadan sevgi ne işe yarar ki
ama benim gibi birini istese de bulamaz farkında değil.
Şimdi napıcam bütün hayatım o oldu benim öğretmenlik sınavım var 1 1 buçuk ay sonra ve mahvoldum yine ders çalışamıyorum. Çünkü ders çalışırken bile ben onla evlenmeyi daha sık görüşmeyi hayal ediyorfum. O olunca motivasyonuö oluyofu brn onsuz çok yalnızım resmen. Kendimin bir yarısını kaybetmiş gibiyim canım çok yanıyor. Ama bu istek meselesi aldatöa tam olmasa da beni çok derinden yaraladı sarstı. Biz kavgalıyken sinirle yapmiş boşmuş vs ama ben öyle düşünemiyorum. Bu bana bize7 yıllık emeğimr saygısızlıkve onu yaparken beni kaybetmeyi göze almış ve basit boş diyor bana. Konuşup buluşacak kadar kaybetmeyi göze alamamış ama kızlara bakıp istek atacak kadar almış.
Aslında bakınca sadece istek ama 3-5 kez değil öyle olsa affederim 7 yıl boyunca sürekli yapmiş bunu ve bunu da geçtim inkar etti Kğçülttü ne hissettiğimi nasıl olduğumu bile anlamadı düşünmedi adam yok adam konuşmaya gelmiyor diye video var ya aynen o şekilde :(
Şimdi ne yapıcaö ben of of aşktaki kumarım bu çocuk resmen - 20 gü
Onca emek ver, onca zaman geçsin, her şey hazirlansin ama sonucu hayal kırıklığı olsun.
Gerçekten ağır ve zor bir durum...
Yani böylesini yola sokmak da değil mesele, akla kaziniyor bir kere yapılanlar, iyi anlıyorum seni.
Senin yerinde olsam şunu yaparım diyerek büyük konuşamam, kolay değil yedi yili yıkmak, yipratmak.
Beraber olduğun karşındaki seviyesine gelmiş ki, senin sınırını aşmış.
Affetsen cesaret alacak, affetmesen yedi yili sil baştan yapacaksın - 20 gü
Valla bilmiyorum artık onı tanıyamıyorum öyle yazdım ben seni tanımıyom yazfım yabancısın yazfım bana demiş ki değilim tanıdığın kişiyim
Affetsem evet dicek hep yapabilirim nasılsa affediyo
Bilmiyorum ya aldatmayan adam da var mı onu da anlamadım ki - 20 gü
Aldatmayan adam her zaman var, bana güven
- 20 gü
Ya ben ilklerimi yaşadım bu çocuga güvenerek ilk öpüşme cinsellik vs o daaynı şekilde 18 yaşinda yaşamış ama o hataydı ilk defa seninle oldu der. Bilmiyorum sadece cinsellik için benimle miydi diye düşünüyorum bazen. Ama öyle sorduğumda İstanbul'da çok kadın var istesem yaparım vs derdi. Bu arada eklediği kızların coğu da İstanbul fu. Umarım yanlış bir şey yapmamıştır. Yapmafığını düşünüyorum.
- 20 gü
Yapmamış olsa bile şu şüpheyi düşürmesi bile rahatsız edici maalesef... Bence istese ugrassa gönlünü rahatlatir ama kasmamasi daha büyük sorun işte
- 20 gü
Niye sorun şu an kasmaması neyi anlatıyor beni umursamaması bittiğini yolun sonuna geldiğinin farkında olduğu için mi. Sessizleşti eskisi gibi yazmıyo hemen pek de yazmıyo zaten görüntülü aradığımda bile tuhaftı sanki bana hissi yokmuş gibi kıyafetin güzrl seni seviyorum vs dedi annen yok mu konuşuyum mı vs dedi konuş dedim onları dedi işte bak sonra geri aramadı bile mal bitince görintülü bir iki mesaj yazmış [6/6 00:28] Sevgili♥️: Aşkım
[6/6 00:28] Sevgili♥️: Maç şimdi bitti
[6/6 00:28] Sevgili♥️: Hayır ne olursun yapma😞
[6/6 00:29] Sevgili♥️: Seni çok seviyorum
[6/6 00:41] Sevgili♥️: Uyudun mu bubu😞 bunları
Gerçekten duygularımı anlattığıö uzun mesajlar yazdım kısa yazdı doğru cevap yok sadece yalandan brni affet gibi şeyler yazmak için gibi . Geç yazıyor vs neden? - 20 gü
Onu kabullen istiyor belki de bu haliyle bu şekilde
- 20 gü
Kabullenemem ya düzelecek ya da defolup gidecek
- 20 gü
En doğru ve makul olanı bu olacaktır bencede
Yüz yüze geleceksiniz illa ki
Bu konuda kararlı olduğunu söyle - 20 gü
Tamam görüşelim yazıcam ona en yakın Zamanda gelsin O zamana kadar ne yapıyıö peki konuşayım mı mesaj atıyım mı ya da aynı onun gibi mi davranıyım ne yapmlym
- 20 gü
Soğuk davran, normal sıradan konus, yüz göz olma fazla
- 20 gü
Görüntülü konşym mı
- 20 gü
Tabi o da olur
- 20 gü
Konuşuym yani anladım tamam. Bana telefon slfı geçen gün birliktrydik yani brnim için krediye girdi garantifrn o ödü çekti ben fr ona ö dicektim telefon 30 bin 21 i brn 9 u o ö dicekti öyle konuştuk yani brn ona gönfercrktim bir sonraki ay taksiti başlıcak inan ki telefonun parasını bile gönderesim yok normalde hepsini vercektim hal ediyor hiç vermememi popon girsin para borç diyorum napsam acaba
- 20 gü
Şu haldeyken özellikle maddi alışveriş asla olmasın, bu ekstra rahatsız eder seni de onu da
- 20 gü
Yani öde miyim mi hiç
- 20 gü
Şimdi napıyoruz onunla buluşucam ve ne dediğini önemsemeyen bitiriryim mi son defa dinleyip bakıp öyle karar vermiyim mi ve de şimdi soğuk davranıyıö
- 19 gü
Sende ona soğuk davran. Önemseme
- 19 gü
Hiç yapmamaya karar verdim en doğrusu bu galiba wp dan engellemicem de çift tikimi kapattım mesajlara da görüldü yapmıym okuyom ama tıklamıyom tıklasam bile zaten gördüğümü göremez 1-2 ay böyle sessiz kalcam kaybolcam gerçek niyeti ortaya çıkar. Hala her şey normalmiş gibi rapor veriyor
Bubu gece geç yattım anca kalka bildim ne olur konuş benimle şimdi duşa gircem
Nerdesin bubu namaz kıldım kahvaltı yaptım markete gidip geldm nr yapıyorsun neden hiç cevap vermedin😞 evde işler vardı ona yardım ettim neden cevap vermiyorsun ya😞 evdeyim şu an maça gideceğim az sonra
Bunları yazdı - 19 gü
Hiç yazmamaya karar verdim
- 19 gü
Soğuk davranmaya devam et sadece bir anda anlayamaz
- 19 gü
Konuşmucam işte iletişim sizlik anlar herhalde
- 19 gü
İlla ki anlayacak
- 19 gü
Bakalım daha ciddi şekilde yazacak mi bana . Anlasın işte 1&2 ay yokum engellemedwn iletişini koparcam
- 19 gü
Hayırlısı bakalım
- 18 gü
Neler yazmiş neler bak
[7/6 13:31] Sevgili♥️: Günaydın
[7/6 13:31] Sevgili♥️: Anca uyandım
[7/6 13:39] Sevgili♥️: Başım çok ağrıyor beddua mı ettin
[7/6 13:40] Sevgili♥️: Dünden beri hiç geçmedi
[7/6 14:22] Sevgili♥️: Dışarı çıktım😞
[7/6 14:22] Sevgili♥️: Kaanla az dolaşacağız
[7/6 14:22] Sevgili♥️: Nefes alamıyorum evde😞
[7/6 14:23] Sevgili♥️: Yalnız kaldıkça düşünüyorum kafayı yiyeceğim
[7/6 14:23] Sevgili♥️: Ne olur konuş benimle😞😭 - 18 gü
Surundur, hiçbir şey olmamış gibi devam etmeye çalışıyor
- 17 gü
[7/6 23:45] Sevgili♥️: Lütfen konuş benimle
[7/6 23:45] Sevgili♥️: Seni çok seviyorum
[7/6 23:45] Sevgili♥️: Ben çok kötüyüm
[8/6 00:07] Sevgili♥️: Ne olur bir şey söyle
[8/6 00:07] Sevgili♥️: Sana ihtiyacım var
[8/6 00:07] Sevgili♥️: Yapma ne olursun
[8/6 01:47] Sevgili♥️: Uyudun mu😞
[8/6 11:32] Sevgili♥️: Günaydın😞
[8/6 11:32] Sevgili♥️: Umarım iyisindir
[8/6 11:39] Sevgili♥️: Gidip saati almadım😞
[8/6 11:41] Sevgili♥️: Bugün gitmeyi düşünüyorum
[8/6 11:41] Sevgili♥️: Ama sen yok iken ne tadı var ki? 😭
[8/6 12:32] Sevgili♥️: Seni çok seviyorum
[8/6 12:32] Sevgili♥️: Ne olur affet beni
[8/6 12:32] Sevgili♥️: Ben sensiz çok yalnızım😞
[8/6 12:33] Sevgili♥️: İçimde hiç iyi bir his yok
[8/6 12:34] Sevgili♥️: Tuhaf bir şeyler oluyor😞😭
[8/6 13:39] Sevgili♥️: Ne olur bir şey söyle
[8/6 13:39] Sevgili♥️: Ben seni çok merak ediyorum
[8/6 13:39] Sevgili♥️: Lütfen bana böyle davranmayı bırak artık
[8/6 13:44] Sevgili♥️: Ne olur aç birazcık yüzünü göreyim😞
[8/6 13:46] Sevgili♥️: Ben seni çok seviyorum kızım
[8/6 13:46] Sevgili♥️: Beni affedeceksin😞
[8/6 13:46] Sevgili♥️: Sensiz olmaz
[8/6 14:42] Sevgili♥️: Bubu
[8/6 14:43] Sevgili♥️: Ne olursun bir şey söyle be kızım
[8/6 14:58] Sevgili♥️: Canım sıkkın
[8/6 14:58] Sevgili♥️: Az dolaşacağım
[8/6 16:02] Sevgili♥️: Nerdesin Allah aşkına ya
[8/6 16:30] Sevgili♥️: Aşkım
[8/6 16:31] Sevgili♥️: Ne olur konuş benimle
[8/6 16:31] Sevgili♥️: Ben seni çok özledim😞😭
[8/6 17:13] Sevgili♥️: Seni çok özledim
[8/6 19:02] Sevgili♥️: Uyuyorum sürekli
[8/6 19:03] Sevgili♥️: Şimdi çıkıp gezeceğim biraz
[8/6 20:31] Sevgili♥️: sahilde az yürüdüm sıkıldım eve döneceğim artık
[8/6 20:36] Sevgili♥️: Nerdesin gözünü seveyim
[8/6 20:37] Sevgili♥️: Ne olur konuş benimle artık😞😭
[8/6 20:47] Sevgili♥️: Kuzum, canım kızım lütfen konuş benimle😞
[8/6 20:47] Sevgili♥️: Çok kötüyüm
[8/6 20:47] Sevgili♥️: Bıktım artık yalnız kalmaktan😞😭
Bunları yazıyo en az bir 30-40 gün yazmıcam zaten - 16 gü
Bence cevap ver ama soğuk yanıt ver sadece
- 16 gü
Niye cevap veriyim ki cevap versem beni cepte görmez mi hiçbir şeyi anlamaz
- 15 gü
Cevapların umursamaz olursa daha etkili olur
20 güYedekmişsiniz
01 Yorumla- 20 gü
hayır biz ciddiydik. onlar yedekti bence
Aldatma Sayılır.
03 Yorumla- 20 gü
affedilebilir mi sence
- 20 gü
onu seviyorum. ama neden böyle oluyor anlamıyorum. beni sevdiğini de biliyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom benim, bu durum insanı çok yıpratır ve kafanı karıştırır, çok iyi anlıyorum seni canım. 😔 7 yıllık ilişkide gizli saklı işler, "boş bir şeydi" açıklaması pek iç açıcı değil bence. Güven sarsıldıysa, bu zaten ilişkinin en önemli dinamiği. Kendi değerlerini ve sınırlarını düşünmelisin. Kalbin ne diyor, onu dinle. Affedip affetmemek senin kararın. Peki sence sana karşı dürüst mü davranıyor şu an? 🤔💖
bilmiyorum onu seviyorum sence affedilebilir mi
Aşkooom, aşkın gücü bambaşka evet! 🥺 Ama affetmek için güvenin yeniden kurulması şart. Ne diyorsun? 🤔
evet de nasıl kurulacak bilmiyorum