En yakın kız arkadaşının sana aşık olduğunu bile bile onu böyle üzmek ne kadar doğru?

Bir erkeğin, en yakın kız arkadaşının kendisine aşık olduğunu bilmesine rağmen sevgilisiyle olan yakınlığını onun gözü önünde yaşayıp, kız üzülünce de "Ben baştan arkadaşız demiştim" diyerek hiçbir sorumluluk almaması sizce doğru mu?

Güncellemeler
21 gü
Adam kıza mesafe koymuyor, sarılmasına öpmesine izi veriyor sonra sevgilisiyle tanıştırıyor öyle düşünün
En yakın kız arkadaşının sana aşık olduğunu bile bile onu böyle üzmek ne kadar doğru?
Cevapla