Evet, aşkım için herşeyi yaparım.
Hayır, arkadaşıma ihanet etmem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunu açıkça anlatayım. O kıza çok aşığım diyelim. Onlar ayrıldı ve kız bana dedi ben senden hoşlanıyorum. Bu durumda iyimser olmak zor. Arkadaşım ile yavaş yavaş iletişimi keserim baya 3-6 ay alır bu. yoğunluktan iletişim koptu gibi düşünür. Sonra yapabiliyorsam o kızla şehir değiştiririm ve sosyal medyada yaymayarak bir ilişkiye başlarım. Ve sonrasın iş ciddiye biniyorsa artık o kişinin öğrenmesi umrumda olmaz. Bu durum o kişinin çok yakınım olması ve maddi durumumun iyi olmasıyla oluşan bir durum.
Artık benimle yoğunluktan dolayı konuşmasalar bile arkadaşlarımdan şüphe duyacağım sayende🥲🥲
Bence duyma biri ile ayrılınca kafanda bitir ilişkiyi.
Ben ilişkiden ziyade sevgilimi sevmesem. dahi arkadaşımla olmasını istemem.
Evet normal zaten o. Ama ayrılınca acaba bu böyle mi? yoksa altından bu çıkar mı diye teorilere gerek yok. Biten ilişki biter, hayatında olmayan arkadaş hayatında değildir. Herkes kendi hayatını yaşıyor. Hatta yaşadığımız gün var elde yarın bile olmayabilir.
Doğru haklısın
Saçmalık
Cevap
2Cevap
Sevgili olmam.
Karaktersiz miyim ben en yakın arkadaşımın manitasına aşık olayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?