Ölen flörtünüzün en yakın arkadaşıyla sevgili olmak sizce ne kadar yanlış?

Bu çocukla biz tanıştık o beni beğendi ben onu konuşuyorduk çıkışlarıma geliyordu sürekli ama okul değiştirdim o yüzden konuşmadık 2 ay sonra öldüğü haberini gördüm ve paylaşan arkadaşına yazdım eski sevgilisiyim dedim hatta mezarına gidip fotoğraf bile attım çocuğa ama çocuk bana yürüdü ve biz sevgili olduk sonra ayrıldık arkadaşımla oldu siz ne yapardınız kötü mü yaptığım

Ölen flörtünüzün en yakın arkadaşıyla sevgili olmak sizce ne kadar yanlış?
Cevapla