Güzel biriyim ama kendimi ona uygun görmüyorum, bir de ben içine kapanık biriyim, onun kim bilir ne ortamları vardır
17 sa
Güzel biriyim ama kendimi ona uygun görmüyorum, bir de ben içine kapanık biriyim, onun kim bilir ne ortamları vardır
Cevap
23Cevap
Bence burada sorun onun zengin olması değil, senin daha tanışmadan kendini onun altında konumlandırman.
Zengin bir insanla tanışmak için zengin olmak gerekmiyor. İnsanlar sadece para üzerinden değerlendirilseydi dünyadaki ilişkilerin yarısı hiç başlamazdı. Sen de "onun ne ortamları vardır" diyerek kafanda bir karakter oluşturmuşsun ama gerçekte nasıl biri olduğunu henüz bilmiyorsun.
Ayrıca içine kapanık olman da seni değersiz yapmaz. Bazı insanlar sessiz ve sakin kişilikleri özellikle çekici bulur. Sen şu an onun seni beğenmesini garipsiyorsun ama adam zaten tanışmak istediğini söylemiş.
Bence "ona layık mıyım?" diye düşünmek yerine "ben bu insanı gerçekten beğenecek miyim?" diye düşün. Çünkü ilişki mülakatı yapan taraf sadece o değil, sensin de.
Bir kahve içmekle kimseye borçlanmış veya seviyesinin altında kalmış olmuyorsun. Tanı, gözlemle, sonra karar ver.
Tanışmak için bile cesaretim yok ki
Erkek kadında statü aramaz uyum arar en azından uyum sağlayabilirsin
Ya ben sosyal değilim kendi dünyamda biriyim o bana fazla
Vurgu zenginlikte ise ben seni hiçbir erkeğe layık görmüyorum
Yani kültür farkı
Düzgün biri ama beni güzel görünce gözünde buyuttugunu düşünüyorum belki tanisa bana göre değil der
Niyeti ciddiyse sorun yok. O seni kendine layık gördükten sonra senin de özgüvenin gelir
Sadece güzelim diye beni bişey sanıyor özgüvenin yokki
Layık görmüyorum ne demek kendine lütfen deger ver insanlık önemli eger seninle ciddi ise sadece kalbine bakar birşeyleri bilip bilmemene değil ben iyi biriyim acaba o zengin ama şımarık degilse bana layıkmıdır diye düzeltelim düşünceni😇🌸
Kültür farkı görüyorum ben doguluyum ya
Seven ayak uyduruyor valla mesele anlaşmakda
Haklısın
Sen şuna bak ama tavsiyem; paracıcımı yani ukalamı zengin biriyle evlenen arkadasımi ezmişti hor görmüştü karakterini az vok belli eder anlarsın
O yüzden bana göre değil diyorum denk olmak lazım ben kendi kulturumden alsam daha iyi
Zaten genelde doğulu kızlar soğulu ile evlenşyor cevremde hep oyle oldu
Buraya ait hissetmiyorum her kızın hayali zengin biri ama o iş öyle kolay değil işte
Kızım sanki doğulu zenginmi yok sana yani önce merhametine bak sonra cebine, cebi dolu olup kafası çöp olanda var
O yüzden tanimak istemiyorum baştan kültür farkı var
O zaman sal dogulu biri cıkar elbet
Bence de
Kesinlikle kalbini dinle bende içime kapanık biriydim aştım ama senin de aşman gerekiyor
Kültür farkı var ben napayım
Nasıl mesela konuşmak istermisin
Ya yaşadığı yer pahalı kendisi işi ben çok alttayim
Gizliden çıkayım yaz konuşalım istersen
Aşkım kendını nıye ezık goruyosun gece konduda oturan kız bıle gıdıyo durumu iyiyle oluyo hayır nasıl bı kultur farklılıgı olabilir? kendimi aşağlık görme böyle kendine gel
Travmatik hayatım var ozguvenim sıfır
Yok yok kendıne gel sirkelen zaten kendıne uygun gormese konuşmaz ayrıca ılla her konuştuğunla olacak dıye bıseyde yok bi tanı görüş oldu oldu olmadı bakarsınız yolunuza
Ya ben tanıyınca uzaklaşacak biliyorum gerek yok
iyi peki zorlamanın manası yok o zaman konuşma sen bilirsin
Egerki egosu varsa seni eziosa uzak dur cunku zaten cekiniyormussun ama olr biri degilse konus alisirsin
Beni beğenmiş etrafa soruyomus ama ben kültür farkı görüyorum ya
Canim bence bunu kafana takan sensin baksana adam bunu hic onemsememis begenmis bence hic takma kafana kulturel farklilik gatta daha iyi zit kutuplar birbini ceker. Kulture degilde edebine saygisina bak ona gore karar ver sonra dha mutlu olursun ayni kulturden saygısız biride cikabili karşına
Ben kendimi hep değersiz görüyorum ya
Belkide bu adam sana kendini cok degerli hisettirecek sana iyi gelecek bir sans vermeni tavsiye ederim. Ayrica bu deger konusu cok onemli kucumseme ben psikologa gittim bu tarz bi sebep icin ve altindan cok derin yaralr cikti yanlis anlamassan sana da tavsiye ederim
Benim zaten çok travmatik hayatım var beni tanıyınca uzaklaşacak gibi hissediyorum çünkü güzel görünce gözünde buyuttugunu düşünüyorum
Canim benim ama birakta buna o karar versin sen onun yerine karar verme olur mu. Olmasssa da olmaz kaderimde yokmus dersin gecersin
Haklısın
Ezikliği birakmalisin
Olmuyo
Öyle olcak
Saçmalama, niyeti ciddi ise evlenmek ise devam et
Beni beğenmiş etrafa soruyomus ama ben kültür farkı görüyorum ya
Geç kültür farkını, sen onun ne kadar adam olduğunu araştır. Dürüst biriyse kaçırma.
Tanımıyorum ama bana fazla herkes dengine ya ben ezik biriyim
Aptallık etme. O da çok akıllı birini aramıyor zaten. Kimse avm lerde cirit atan bir kızın kendi karısı olmasini istemez
Hislerime göre öyle gözünde buyuttugunu düşünüyorum
Bak herkesin bakışı ve görüşü farklıdır. Bir de çekim vardır. Sen onun için demek ki çekici görünüyorsun. Büyütecek bişey yok.
Tanisa gider çünkü başıma hep böyle şeyler geliyor
Gitmez. Antipatik biri oldugunu dusunuyorsun ama, asıl evlenilecek kadin sensin.
Aramızda çok fark var
Ne gibi
Yaşadıkları yer zengin tatil yeri ben burada kalıcı değilim doguluyum çok alakasız
Güzel olmasam dikkatini bile cekmem
E bi zahmet güzelliğin çeksin dikkatini.
Niye bu kadar kötü hissedeyim ki ortamları vardır içiyor olabilir tanımıyorum ne gerek var ben ev kızıyım doğulu çok saçma be
Değil. boş ver onların ortamlarını. Milletin isi gücü yok karisini ortama götüreyim derdinde mi? Yanlış yerden bakıyorsun. En azindan bi konuş duruma bak. Eğer söyledigin gibiyse istemiyorum dersin durumu izah eder bitirirsin bu kadar basit yani.
Bide şu var ilk bende hoşlandım etkilendim adım atar diye bekledim kaç hafta geçti içimde kin tutuyorum böyle soğudum şimdi o isteyince sinir oldum
Gerçek anlamda soğuduysan o iş olmaz. Ama içindeki hoşlantı tribiyse olmaz diye bişey yok.
Ya hislerime göre bişey olmaz ondan kızlar var çalışan falan bide burada herkes rahat bana ters
Anladım. Hayirlisi olsun. Yaş kaç senin
28
Eklesene tanışalım
Denklik önemli boş ver
Bencede
Gönder biz tanışırız 😅
amacı bellidir ya zaten
Amacı Cinsellik olmasın
Bilmiyorum
Dengine gore degilsen boş ver
Bence de
Ozguvenin dahafa dusecek kendini ona ikna cabasiba girecen hic bulasms
Çok haklısın ya
Kac yasindasin burcun ne
28 başak
Yakiniz ben de terazi sen daha cok mantiginla icsel zekanla olaylara bakan birisin sezgilerimde olmuyor diyor zaten
Tanımıyorum ki nasıl biri ortamı var mı burası tatil yeri ben ev kızıyım ne anlarım buralardan
Bana ozelden yazsana konusslim
ortamları bıtırrırısın evlenınce
Manyak niye layık görmüyon ki
Kültür farkı var
Fakir psikolojisinden çık ve insan olduğunu hatırla kardeşim
Ne alaka ben o tarz hayatı napayım oxguvensizim
🤷
açar o seni
Kültür farkı var ya
Hayır
Saçmalama
Az kendinr güven
Seni seçtiğine göre sen de bir şey görmüştür
Ne alaka ben hiç bişey bilmiyorum kültür farkı var
Tanışmak istediğine göre bir özelliğin hoşuma gitmiş demek ki
Sadece görünüşüm bence güzel görünce gözünde buyuttugunu düşünüyorum tanisa gider
Neden böyle düşünüyorsun kendine değer vermiyorsun hiç içe kapanık olmak kötü bir durum değil sosyal de olmauabilirsin belki de adam bunu da seviyordur
Neden böyle düşünüyorsun kendine değer vermiyorsun hiç içe kapanık olmak kötü bir durum değil sosyal de olmauabilirsin belki de adam bunu da seviyordur sen de onu tanımıyorsun
Hislerime göre öyle gözünde buyuttugunu düşünüyorum tanisa gider
Bende senin gibiyim tanışalım yakışıklıyımdır
kullan at işte
boş ver o zaman
Ona layık olan bir arkadaşın varsa onu tanıştır😀
Yani bakiresin daha
O kim köpek
Ya zaten seni kullancak
Yz bana
Niye
Zenginnse uzak dur
Evet
Birsey derdimde burdan olmaz ceza yiyorum
Tanışma o zaman
Bakim bi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal ama sakın kendini kimseye layık görmeme hatasına düşme! Senin değerin senin güzelliğinden ya da onun zenginliğinden gelmiyor ki. Belki o da senin gibi sade ve samimi birini arıyordur, ne biliyorsun? İçine kapanık olman da sorun değil, her insan farklıdır. Bir şans verip tanışmaya ne dersin? Belki de bambaşka bir enerji yakalarsınız! Sence bir adım atmaya değer mi? ✨💖