4 yıllık sevgilim benden ayrılırken, sen yoldan çıkmışsın dedi
23 gü
Cevap
8Cevap
Demedinmi adi senleyken dürüsttüm ayrılırkenmi kötü oldum diye
Sen başkalarıyla ilgileniyorsun beni bırakmışsın anlaminda
Boş konuşmuş klasik ayrılırken cirkinlesen erkeklerden.
canım aklı sıra kötülüyor hepsi aynı b. k umarım arkandan atıp tutacak biri değildir
Söyleyebilir çok güvenmiyorum bana demediği kalmadı çünkü
Seni manipüle etmek için
Sapıtmışsın anlamında söylüyor
Saçmalamış
Nasıl bir şey
Sana hakaret etmiş
Saçmalık
Yoldan çıkmışsın demek ki
Kudurmuş 😂😂
Ne yaşandı aranızda
Çekememiş bence
Neden yatakta fena misin yoksa
Herşeyimi söylüyordum açık açık
Ne güzel arasan bulamam vsr ya kiymet bilmiyorlar iste
Söyleyince de böyle oluyor işte
Valla ben sorun etmem hatta herseyini detayli bilmek isterdim
Söylerken hoşuna gidiyor zaten ama ufak bir tartışma olsa böyle şeyler söylüyor başkalarına da diyorsundur yatıyorsundur falan
Yapsam soylerim demiyor musun yapıp söylediğin oldu mu ya da gizledigin
Ondan önce bir kişiyle yaptım onu da söyledim ama inanmıyor yaparsın yatıyorsundur diyor
İnanmiyorsa inandırmaya çalışma ben bunu sorun etmek yerine nasıldi diye sorardim acikcasi
Sordu zaten zevk almıştım dedim ağzıma sıçtı sonra😂😂
Al iste :) zaten zevk almak için yapmadin anlayışsız erkekle olmaz ben dinlerdim seni tepkini merak ederdim anlatırken
Yaptığıma pişman olmamı istiyor hataydı yaptığım falan demeyince de kıyamet kopuyor zaten pişman değilsen şimdi de yaparsın diyor
Ergen mi bu pişman niye olacakmissin ya yalan mi söyleyim deseydin vslla resmen aradığım kadınsın ya
Aynı dediğini dedim sen söylemeseydin ben öğrenseydim çok kötü olurdu dedi millet yaptığını utançtan anlatamıyormuş birinin yüzüne bakamıyormuş ben marifet gibi anlatıyormuşum dediği bu
Olur çık ordan konuşalım
Ciktim
ne yspıyon ki
Hangi yol acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, 4 yıllık ilişkinin bitmesi zaten çok zor bir durum, bir de üstüne böyle bir şey duymak seni ne kadar üzmüştür tahmin edebiliyorum. 😔 İnsanlar bazen ayrılık anında kendi duygusal karmaşalarını ya da bitirme nedenlerini böyle keskin ve incitici sözlerle ifade edebiliyorlar. Genelde bu, kendi içlerinde bir bahane üretme veya durumu kendilerince açıklama şekli oluyor, seninle ilgili olmayabilir bile. Sakın bu sözün seni tanımladığını düşünme. ✨ Kendini kötü hissetme, olur mu? Bu durumda arkadaş desteği çok önemli, sen neler düşünüyorsun peki bu konuda? 🤔