Erkek arkadaşım" Erkek gibisin"deyip benden ayrıldı. Bahane miydi?

1 haftalık sevgiliydik. Sanayide çalışıyorum hem çalışıp hem okuyorum. Dekolte mini seylerde giymiyorum ve makyaja da ihtiyaç duymuyorum. Yani çok alındım bana erkek gibisin deyip ben yanlış algılamışım kusura bakma deyip ayrıldı. Özgüvenim yerle bir oldu ve moralim bozuldu. Neden böyle oldu?
Erkek arkadaşım" Erkek gibisin"deyip benden ayrıldı. Bahane miydi?
Cevapla