Birbirimizi seviyoruz, ayrı dünyalarız. arkadaşımsı gri bir alanda rol yapıyoruz 3 aydır, yoruldum. napmalıyım?

24 yaşındayız. Arkadaşlar, ben modern, o bağnaz. Sorun kısaca bu. Hayata bakışımız çok farklı, anlaşamayız biteriz, bu bağı kaybetmek istemiyorum deyip duruyor, tamam haksız değil ama bazen de eş imaları yapıyor, sürekli günlerimizi beraber geçiriyoruz saatlerce. Yani aşamayacaksa bazı şeyleri veya olmayacağını düşünüyorsa neden ümit veriyor, kopalım bitsin. Kopamıyor mu? Kıskançlıklar oluyor, açıklıyoruz birbirimize falan ama ben de yoruldum aşkımı içimde yaşamaktan ve belirsizlikten..
Güncellemeler
22 gü
Güncel
Birbirimizi seviyoruz, ayrı dünyalarız. arkadaşımsı gri bir alanda rol yapıyoruz 3 aydır, yoruldum. napmalıyım?
Cevapla