Ayrıldık ama konusuyoruz amacı ne bilmiyorum , artık yoruldum. nedir bu?

Ayrılmak istedi ayrıldık, ama yazıyor arada konusuyoruz. Bazen üzgün emojiler falan atıyor. Fake erkek hesaptan kendine yazmıs falan baska bişeyin ss'ini atarken gördüm, kendi kendine yapmıs anladım tabi. Geçen onu aramadıgım halde aramıssın beni diye aradı, arkadasına arattırıp adını ben olarak yapmıs falan. Ama gel gelelim barısalımda demiyor, ne olacak bilmiyorum. Sinirimi bozmaya calısıyor geç atıyor bile bile, sinirimi bozan ne varsa yapıyor. 2 gündür konusmuyoruz.
Ayrıldık ama konusuyoruz amacı ne bilmiyorum , artık yoruldum. nedir bu?
Cevapla