Nişanlimla surekli tartisiyoruz artik yoruldum ne yapabilirim?

Ne zaman bir tartisma yasasak ihale bana kaliyor hep ben suclu cikiyorum o da suclu olsa tepkim yanlis oldu diye yine ben ozur dilemek zorunda kaliyorum sıkıldım bu durumdan ne yapmam lazim benim hayatima girmis ilk insandi o yuzden ondan once hic bie tecrubem de yok ki ona gore tecrubelerimden yararlanim ne yapicagimi bilmiyorum artik yeterince alttan mi alamiyorum ya da o mu alamiyor biktim bu durumdan en ufak sey dag gibi buyuyor
Nişanlimla surekli tartisiyoruz artik yoruldum ne yapabilirim?
Cevapla