Sevgilimle yaşadıklarımı kız arkadaşlarıma bu kadar detaylı anlatmak zorunda mıyım?

Erkekler de bu durum nasıl bilmiyorum ama kızlar birbirine anlatıyor benim gördüğüm kadarı ile her şeyi mesela özellikle yaşadıkları ilişkiler, yakınlaşmalar, öpüşmeler vs. dahası, ben bunu çok doğru bulmuyorum ama kızlar bunun muhabbetini baya seviyor, çeviriyor kendi aralarında. Siz ne düşünüyorsunuz? Ben bu kadar açık detaylı konuşmayı sevmiyorum kız arkadaşlarımla, yani sevgilimle yaşadıklarımı neden onlara anlatayım ki, onlar resmen detaylı yorum yapıyor birbirlerine. Siz ne düşünüyorsunuz ve siz her şeyinizi anlatıyor musunuz bu kadar detaylı?

Sevgilimle yaşadıklarımı kız arkadaşlarıma bu kadar detaylı anlatmak zorunda mıyım?
Cevapla