Geçmişte çok ilişkim olduğunu kızlara dürüstçe söylemek hata mı bu devirde?

geçmişimde rahat 9 - 15 kız kadin oldu ben dürüst bir insanim kimle tanişirsam bana sorsa acik acik onlara karşi dürüst bir şekilde anlatiyorum ama kimi kız bunu duyunca sert tepki veriyor kızıyor nefret ediyor kimi bu hale kabul ediyor sorun etmiyor sorun etse dahil ben asla geçmişimi yansitmiyorum kıza ilk sevgilim gibi içten bir şekilde ilgimi sevgimi veriyorum asla aldatma vb bişi yapmiyorum dürüst olmak hata mi bu devirde?

Geçmişte çok ilişkim olduğunu kızlara dürüstçe söylemek hata mı bu devirde?
Cevapla