Daha önce çok kez ilişki yaşamış kız ile takılmak ne kadar doğru?

Deprem de üniversiteler uzaktan eğitim olduğu zaman bi tane kız benden not istedi. Öyle böyle derken sev olduk. Kızın hakkında bi tane kız arkadaşım eskrt, kşr falan demişti. Ama ben yine de kendim öğrenmek istedim. Okul açıldı dün buluştuk, yemekhanede yemek yiyip, dışarı çıktık. Yağmur yağarken akşam bi kamelyaya oturalım mı dedi gittik oturduk kuru bi yer bulup. Bu arada daha önce hiç sev yapmadım ve fiziksel bi şeyler de. Neyse kız oturduktan sonra anında bana doğru skulmaya başladı. Her hamleyi o yaptı. Ve bi süre svişme gerçekleşti. O anda o kızın nasıl birisi olduğunu anlamıştım ama yine de takılıp bırakırım diye pek kasmadım kendimi. Kıza zaten aşık falan değilim çünkü nasıl birisi olduğunu bilerek öyle bi insanla zaten gelecek kuramam. İlk temasımın böyle birisi ile olması da bi garip hissettirdi. Kızın bu son senesi. Sizce ben bu aşamadan sonra kızla takılmaya devam etsem sadece dış temasla. Bu ne kadar doğru bir şey olur?

Güncellemeler
+1 yıl
Kız bugün bana dedi ki bakirelik sadece evlenme ile bozulmuyo onu bil falan dedi. Anladım ki kız ilişkiye girip kendini bozdurmuş ve geleceğimiz olur diye düşünüp kendini temiz göstermeye çalışıyo beyler
Daha önce çok kez ilişki yaşamış kız ile takılmak ne kadar doğru?
Cevapla