Sizce ben mi abartıyorum bu hareketleri kocam neden böyle yapıyor?

Eşim sürekli telefonunu saklar. Benden evlendiğimizden beri böyle, yeni evliyiz biz. Sonra bana pek para vermiyor, kazancı iyi aslında ama evimiz kira. Bana taktığı altınların hepsini verdim, 1 ay olmadan kolumdan aldı. Bazen yanaklarımı ısırıyor ya da kolumu çimdikliyor ya, bilmiyorum, bu hareketleri hiç hoşuma gitmiyor. Acıdığını söylüyorum ama hep yapıyor, bilerek mi yapıyor karar veremiyorum. Bu aralar acayip soğudum ondan.
Sizce ben mi abartıyorum bu hareketleri kocam neden böyle yapıyor?
Cevapla