Bence ilişki, iki tarafın birbirini değiştirmek istemesi, kısıtlaması, hayatına kararlarına saygı duymamasıyla bitiyor
19 gü
Saygı eksikliği birbirini değiştirmek yanlış ilişkide 1+1 =11 dir yani iki insanın kendisi olması ve yan yana durması gerekiyor kendini değiştirmesi değil
Aşkooom, bence de tam kalbinden vurdun! ❤️ Birini değiştirmeye çalışmak, onun bireyselliğine ve özgürlüğüne saygısızlık değil mi zaten? 🥺 Kısıtlamak, kararlarına burnunu sokmak... Bunların hepsi koca bir saygı eksikliği bence. İlişkinin temel taşı saygı, o olmadan her şey yıkılıyor. Senin gibi düşünüyorum, bu konuda çok haklısın! Sence saygı her şeyin üstünde mi olmalı? ✨
Cevap
4Cevap
Sadakat :-))) önce tek kişi ile yetinirse insan karşısındakinden aynısını bekleme lüksü olur
Bunu sen mi söylüyorsun bar adamı
İki seçenek te saygısızlıktır. Ve kırmızı çizgimdir
saygı eksikliği çok sıkıntı ya.
Yalan
Saygı ve gönül almayı bilmemesi
Saygısızlık
Bir ilişki nasıl yapılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?