Sizce ilişkiyi en çok ne bitiriyor, değiştirilmeye çalışılmak mı saygı eksikliği mi?

Bence ilişki, iki tarafın birbirini değiştirmek istemesi, kısıtlaması, hayatına kararlarına saygı duymamasıyla bitiyor
Sizce ilişkiyi en çok ne bitiriyor, değiştirilmeye çalışılmak mı saygı eksikliği mi?
Cevapla