Kız arkadaşıma güven sorunu mu yaşıyorum yoksa paranoya mı yapıyorum?

Kendisi ilk zamanlar bana yalan söyleyip, bazı şeylerini yakalattığı için haliyle pek güvenim yok kendisine. Mesela otobüsle yanıma geliyor, diyorum kesin muavine baktı hakkında bir şey düşündü. Hastaneye gidiyor mesela, diyorum kesin birine bakıp iyi olduğunu düşündü. Yani geçmişte yakaladığım bazı huyları ve bazı olayları yüzünden mi böyle düşünüyorum, yoksa paranoya mı benimkisi? Mesela daha önceleri de böyle ilişkilerim oldu hiç düşünmedim böyle.

Kız arkadaşıma güven sorunu mu yaşıyorum yoksa paranoya mı yapıyorum?
Cevapla