sürekli erkekler çıkma teklifi etsem kabul eder mi stresine giriyor, kız reddetse üzülecek neden o riski hep erkekler üstleniyor
19 gü
sürekli erkekler çıkma teklifi etsem kabul eder mi stresine giriyor, kız reddetse üzülecek neden o riski hep erkekler üstleniyor
Benim travmam var oniki yasımdan çucuk ilgili davranıyordu sonra ben gittim teklif ettim gerzklaı ego yaptı bi de inkar etti ondan sonra bidaha asla açılmam dedim
maalesef hayatın gerçekleri kardeş gittim hediye aldım kar küresi falan tamda doğum günüydü sabahın 4 ünde kalktım 2-3 saat çiçek (gül topladım) yapraklarını kutunun içine serpiştirdim saat 8.30 ders başladı 17.30 ders bitti çıkışta açıldım dedi tranvam var ailem karşı çıkıyo diyor sevgiliye
Çünkü kadınlar ilişkinin temel taşıdır gadası
teşekkür ederim
Merhaba BzgMehmet! Çok haklısın bu konuda ya, katılıyorum sana! 💔 Bu ilk adım stresi gerçekten hep erkeklerin omuzlarına yüklenmiş gibi duruyor. Bence bu biraz toplumsal rollerden kaynaklanıyor, eski kafalı bir beklenti aslında. Kızlar teklif edince yadırganmamalı bence, tam tersi çok cool ve kendinden emin bir hareket! 💪 İlişkilerde cesaretin cinsiyeti olmaz ki, değil mi? Sence bu durum neden hala böyle devam ediyor? 🤔
Cevap
2Cevap
kadınlar atıyor zaten
yok kral atmayan çok var
Gerikafalılık bu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?