Neden ilişkilerde ilk adımı hep erkekler atıyor, kızlar teklif edince neden yadırganıyor?

sürekli erkekler çıkma teklifi etsem kabul eder mi stresine giriyor, kız reddetse üzülecek neden o riski hep erkekler üstleniyor

Neden ilişkilerde ilk adımı hep erkekler atıyor, kızlar teklif edince neden yadırganıyor?
Cevapla