Erkekler neden kızlara ilk adımı atmak (yürümek) zorunda?

Neden zorunda? Hani kadın erkek eşitliği? Niye her şeyi erkek yapmak, üstlenmek, sırtlanmak zorunda? Dünya'ya erkek olarak gelmeyi seçmeyen ben, niye bazı şeyler için mecbur kalayım? Dünya'ya erkek veya kız olarak gelmeyi seçmeyen ve erkek olarak gelen ben, neden yürümek zorunda kalayım? Neden kızlar bana yürümüyor, ilk adımı atmıyor? Hayır elim yüzümde düzgün, ama bir türlü kız arkadaşım olmuyor. İnsanlardan tipim üzerine olumlu iltifatlar alırım, ama gelin görün ki, Allah'ın 1 kulu bile bakmıyor bana. Başka erkekler olsa oluyor, bana gelince, kızlar bana bakacağına martıları sayıyor...

Erkekler neden kızlara ilk adımı atmak (yürümek) zorunda?
Cevapla